15 Temmuz 2011 Cuma

Arkas'ta 1ay !

Staj'a başlayacağım,başlıyorum derken bugüne kadar geldik ve stajım bitti.Çok güzel insanlar tanıdım çok iyi arkadaşlar edindim 1aylık süre içerisinde.Onlarda beni sevmiş olacaklar ki pasta almışlar benim için bugün . Çok mutlu oldum.. Nasıl şaşırdım anlatamam.. Bende onlara kek yapmıştım son gün diye.Sadece bizim bölüme değil kattaki bütün herkese dağıttım hepsi çok beğendi hatta odaya gelip doğa görüşmek üzere kendine çok iyi bak diyen bile vardı.Çok kalabalık olduğundan gidememiştim yanlarına..Şimdi böyle güzel insanlar bırakılırmıydı be okul?1ay staj yetti mi ? Şükürler olsun iyi insanlarla karşılaştım yine..Dualarım kabul oldu..Hatta seneyede stajımı orda yapmamı istediler..Hatta ilerde onlarla çalışmamı..Elimizden geleni yaparız dediler..O kadar mutlu oldum ki..Şükürler olsun :)

Şimdi tatil zamanı,bol kitap okuma,bol film izleme,deniz-kum-güneş zamanıdır :).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder