12 Şubat 2010 Cuma

İnsanın yakınıda olsa rahatsız eder.


Haftasonumuzun bok edilmesinden nefret ediyorum.Teyzemler Daha 2 hafta önce bizde kalmışlardı 3 gün ! Çıldımıştım. Rahatsız oluyorum ya. Gelsinler ama kalmasınlar. Yine geldiler bugün. Kalacaklarmış.Zaten annemin 2gün tatili var sizlemi uğraşacak ya . Yok yatak yok yorgan yok yemek yok içmek bulaşık falan filan.Çok sinirliyim ya. Bir şeyde diyemiyorsun.Çok ama çok kızgınım.

2 yorum:

  1. Şahsen ben rahat edemem ve sevmediğim bir olaydır.

    YanıtlaSil
  2. Parmağın doğru yerde, sevdim.

    YanıtlaSil