20 Eylül 2010 Pazartesi

Neler oluyor hayatta birde şu rüya gerçek olsa.

Diş hekimi biriyle evlenmeye karar verdim.Yani ilerde evlenecek olursam lütfen diş hekimi olsun çünkü benim ömrüm diş hekimlerinde geçiyor bi taşla 50tane kuş vuralım o yüzden.Valla çok güzel olur,maddi manevi şahane.Yoksa batarız.Yine dişim ağrıyor allaha çok şükür dayanılmayacak şekilde bir ağrı değil.Yarın randevum var büyük ihtimal kanal tedavisi.E bende biliyorum uzman oldum artık.

Evet anne bu itirafım sana.Şu kahvende kullandığın süt tozu ne kadar çabuk bitiyor değil mi ? Söylenmene gerek yok çünkü ben onu kaşıklıyorum ! Çok güzel olmasaydı oda yapcak bişey yok:)

Birşeyleri koklamadan yiyemiyorum yani siz insanlar neden koklamadan yersiniz hiç anlamam.Yemeği geçtim,giyeceğim tişörtü,ellerimi kuruladığım havluyu,yemek koyacağım tabağı,selpak mendili aklınıza ne geliyorsa koklamadan olmaz.Çok cinsim ya.

Gitmeme bir haftadan az kaldı.Cumartesi günü abbas yolcu.Ama her haftasonu İzmirimdeyim.

Yapılacak o kadar çok şey var ki şu son haftada.Hep böyle olur zaten.Çıkmaz çıkmaz giderayak her şey yığılır önüme.Şu dişlerim hallolsunda başka bişey istemiyorum ciddiyim bak.Sağlıktan önemli öte bişey yok bunu bilir bunu söylerim.

6 yorum:

  1. Kırkağaç'tan Bandırma'ya giden motorlu tirene Basmane'den biner giderdim. Ordan da İstanbul'a deniz yoluyla varmış olurdum.

    YanıtlaSil
  2. hayatım boyunca diş ağrısı çekmedim, ama çekenlerden öğrendiğim kadarıyla büyük geçmiş olsun demek lazım, cidden berbat bir şeye benziyor.

    YanıtlaSil
  3. bütün kokladığın şeylere eyvallah. tamam. da, tabağı niye kokluyosun yaa :D:D ilginç :))

    YanıtlaSil
  4. profösör,banada istanbul yolu gözüküyor ama o şekilde değil:)

    Sophie,araştırmalara göre en acı veren ağrı böbrek ağrısı. İkinci olarakta diş ağrısı.. sen düşün:)

    Lal,bilmiyorum ki lal inan ki bilmiyorum istemdışı oluyor:)))

    YanıtlaSil