5 Şubat 2011 Cumartesi

Alışveriş.

Ben bu hemcinslerimin alışveriş çılgınlığını anlamıyorum anlamayacağım.Bir şeyler alma isteğinden bahsetmiyorum. 40metrekare mağazanın içine 23468743541354 kişi nasıl sığar onu merak ediyorum. Hadi diyelim sığdı onu geçtim aradığınızı nasıl bulursunuz onu anlamıyorum.Benim için alışveriş evet yeni güzel birşeyler almaktır ama ben hayatta kalabalık bir mağazaya giremem.Girdiğimle çıktığım bir olur.Parfüm kokularının karışıtığı,insanların bi pantolon için savaş verdikleri bir hengamede huzurlu olamıyorum,hatta bayılacakmışım gibi geliyor.Bir de bakıııp bakııııp hiç birşey almayanlar var ya allahım deli olucam.Bence şöyle olmalı ki sakin bir günde mağazaya gidilir sakince bakılır beğendiysen alınır sakince çıkılır.Gezmek demek kıyafet bakmak değildir yahu.Saatlerce ona bak buna bak karar ver yok öteki mağazaya git of çok zor iş.Neyse bugün bundan epey bi rahatsız olduğum için yazayım istedim.Hanımlar,ne olur abartmayalım.Moda falan yok ,moda demek herkesin aynı fabrikadan çıkmış gibi giyinmesi demektir.Biraz kendimize özgü olalım bence.Ne yakışıyorsa o.. Bitti bukadar.Alışveriş büyük bi olay değil büyütmeyelim :) Tek isteğim bu :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder