1 Mart 2010 Pazartesi

CEM ADRİAN


Daha önce Cem Adrian'la ilgili bir yazı yazmıştım evet ama ne kadar yazsamda yetmiyor yetmiyor. Çok hayranım ben bu adama çokk... Hayranlığın zirvesindeyim adeta. Bu kadar kaliteli bu kadar güzel bu kadar dinlendirici bu kadar bu kadar... Olabilir mi ? O hep söylesin ben hep dinlerim.. İçim onun yüreğine savrulmuş gibi..







Şarkının Sözleri ;


düştü elleri içimdeki boşluğa,
su titredi, yaprak oynadı dalında.
kesti elimi yüzündeki kirpiği,
kalbimde bir çiçek açtı..
yine...


bir rüya olmalı gördüğüm,
gördüğüm bir rüya olmalı,
belki de belki de hiç uyanmamalı...
sonbahar sonbahar olmalı,
sebebi sebebi sonbahar,
sonbahar sonbahar..
korkmuyorum hiç !

başla hadi!
sar karanlığına beni,
al en derinine hadi!
sar bikere sar bikere!

başla hadi!
vur yalnızlığınla beni,
yerden yere yerden yere hadi!
vur bikere vur bikere!

başla! yıka yağmurlarında beni,
ıslat yine ıslat yine hadi ağlat!
kaybet kaldırımlarında beni,
yürüt yine üşüt yine hadi!


korkmuyorum!
korkmuyorum!


CEM ADRİAN

.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder