12 Mart 2010 Cuma

Yazmak istiyorum işte bir kaç birşey


Uzun uzadıya yazılmayacak ,paylaşmakta istediğim bi kaç şey ;


*Bir erkeğin bir kıza "tatlım" diye hitap etmesine bayılıyorum!

*İnsanların benim söylediklerimi tekrarlamasına sinir oluyorum mesela hocayı kızdırmayın diyorum arkadan biri hocayı kızdırmayalım arkadaşlar diyor ya çok sinir oluyorum ya ,kendi cümleni kursana papağan.

*Yeni evli ve birbirine yakışan kibar! çiftler çok hoşuma gidiyor.Çok tatlılar.

*Yüksek sesle konuşan insanlar çok kabalar.

*Birinin üstünde bir şeyi çok beğendiğim halde "ben giymem ama" diyebiliyorum.

*İnsanların dış görünüşleriyle yargılanmasına çok karşıyım ama mesela bende bu ne ya böyle düğünemi geliyorsun diye düşünüyorum bazen,sonrada kendime çok kızıyorum.

*Evlenmek istemiyorum diyorum ama ilerde evlenceceğimi biliyorum.

*Otobüse binmekten nefret ediyorum ama ömrüm otobüste geçiyor.

*Öğretmenlere karşı bi zaafım var.Çok saygı duyuyorum.Hayranım.

*Arkadaşlarımın çoğu saçlarımın çok güzel koktuğunu söyler ben niye kimsenin kokusu alamıyorum bunada şaşırıyorum.Ama böyle söylemeleri hoşuma gidiyor.

*Dibe vurduğumu hissettiğimde uyurum ve geçer.

6 yorum:

  1. O senden duyuğunu(hele de espriyse) sesli bir şekilde tekrarlayanlar varya onlara ayrı bir gıcıklık yeşertiyorum kafamda.Ben yapamam ya.Hatta benden duyduğunu bir kez başkası sesli söylemişse ve yine de duyuramamışsa bile ben bir daha o söylediğimi söyleyemeM..kALSINN..TEPE TEPE KULLANSIN ÖKÜZ DERİM..evet kızlar evlenmek istemezler..ama genelde evlenirler..Otobüs kalabalıksa oturmayı sevmiyorum.Yorgun olmadığım sürece kapıdan kim girse yerimi ona veryorum.Tabi kendi yaşımda erkeklere yer vermiyorumm..Bi bayan gelsin..yada bi amca gelsin de yerimi vereyim diyorum..Oturuyo olmanın baskısı çok geriyo beni..sanki ayaktakiler bana karşı kin besliyo gibi geliyo.o Yüzden en iyisi arka tarafa gidip mümkünse kapıya yaslanmak :) Hem kendimde oturanalra karşı nefret duyguları besleyebilmeme de yardımcı oluyo. :)

    Ben genelde dibe batmış oluyorumm..ama senin gibi uykuyla atlatmam mümkün değil..24 saat uykumu olurmuş :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil
  3. "Evlenmek istemiyorum diyorum ama ilerde evlenceceğimi biliyorum." :)
    Hormonal bir durum.Aslınca çocuk yapmak isteyecekmişsin ama onun için uygun bir koruyucu,kollayıcı seçecekmişsin sadece :)

    YanıtlaSil
  4. evet basite ingirgenmiş hali:)

    YanıtlaSil
  5. hi hi hi bende sana hayranım o zaman:)ne sevindim öğrenciler sevmez genellikle öğretmenleri:)

    YanıtlaSil
  6. benim saygımda sevgimde sonsuzzzzz:) sevgiler:)

    YanıtlaSil