7 Aralık 2010 Salı

Kıbrıssss! uppiko


Veee Doğa Kıbrıs yolcusudur ! Çalsın davullar yaaaaa! Abime gidiyorum uleeeeen.En büyük aşkıma gidiyorum,en sevdiğim erkeğin yanına gidiyorum,burnumda tütüyor yemin ederim.Çok büyük mutluyum.Abimmmmmmm bebeğim geliyorum kii işte ! Dayanamam ki ben sensizliğe hiç.Her şeysin abicim.Hayatımda ki en değerli erkeksin her zaman :)

Cuma günü boynuna atlayıp bi daha da bırakmayı düşünmüyorum :P Kötü giden bir şeylerin ardından 4günlük abili tatil bana doping etkisi yapar dostlar.Hemde Kıbrıs'ta.Bol fotoğraf,bol öğrenmelik bilgi,bol gezmelik yer,bol anneli,bol abili. :DYuuuuuupppiiii :))))))

Perşembe günüde kurtulduğum gündür.4 günlüğüne uzağım yalansız dolansız.Pazartesi dönüşümü pek düşünmek istemiyorum ..Geldiğim gibi sunumlara girişicem ne yazık ki :D ama umrum değil.


Abimi görmeye gidiyorum var mı ötesi ? Bir sürü gülücükler var yüzümde.yumiiyumiiyuuuuuummmmmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder