1 Aralık 2010 Çarşamba

özlediğimmm,hep.

Dün ve bugünden beri çoğu şey yolunda gibi gözüküyor. Bu sessizlik hayır değil ama bakalım artık.En çok yolunda giden olay vize sonuçlarım zaten .. Daha 3 tanesi açıklandı ve en kötü geçeninden 72 aldım diğerleri 90-95.Hepsi açıklansada rahatlasak artık.Sınavlar devam ediyor ve hepsi iyi geçmeye devam ediyor :)

Gürsel Ümit Samet ve tayfası pek bulaşmıyorlar bana artık ama işte dediğim gibi kimbilir neler dönüyor yine.Çıkar altından bişey ki umarım çıkmaz.Ama bu gece bişeylerin olacağı kesin konu netleşince yazarım yine.

Çok garipler aramak için arıyorlar resmen beni.Arıyorlar mesela Gürselle Ümit ikisi birden günaaayydın senfonisi yapıyorlar :D sonrada ya sence sınav testmi olur klasik mi tabi canım zaten bana vahiy geliyor ya da müdürün kızıyım falan mı sanıyorlar anlamıyorum ki..Daha bi ton şey işte ..

Anılım aradı bugün beni,gelicekmiş buraya en kısa zamanda.Tabi bu olanları ona anlatmıyorum böyle şeyler duyunca pek sakin olmuyor kendisi.Yanarım biterim vallahi onu sakinleştiricem diye.Çok özledim Anılımıda ya.. hep özlüyorum.. sevdiklerimi..
gözdemm..onurum..anılım..damlam..çağrım..burcumm..canım..özgem..setom..
en çok ta abimmm..
tabiki annemm..izmirim..
deniz görmeyi.. kordon rüzgarını yemeyi,denize karşı çay/kahve/nargile/sigara içmeyi..vapurumuzu..oooff bu liste hiç bitmez..hayatta bitmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder