12 Haziran 2011 Pazar

Of Muhasebe !

Sonunda okul bitti ! Şimdi sadece notları bekliyorum.Şimdilik 5tane açıklandı 2 tanesi 100 ve diğerleri 90 üstü. Ama ben muhasebeden kalmanın korkusuyla yanıp tutuşuyorum.Kalmak sorun değil büte ama staj tarihlerimle çakışıyor bütler.Stajdan izin almam gerekecek ve ben bu olmasa daha iyi olur tabi benim için..Yine de hayırlısını diliyorum ne diyeyim.

Tatile girdim ama pek tatil olamıyor.Bu hafta staj için koşturuyorum.Kot giymek yasak bir kaç pantolon alınmalı,belgeler tamamlanmalı yok sabıka kaydı yok ikametgah.. Bunları gidip teslim etmem gerek.Ayrıca Onur sadece 1 hafta İzmir'de onunla görüşücez 1 haftayı iyi değerlendirmek gerek.Sonra Cumartesi günü kuzenimin düğünü var ! Onun hazırlığı apayrı. Sonra 1 ay staj ve ingilizce kursu başlayacak stajla birlikte.Fotoğrafçılık kursunada gideceğim.Sonra Ramazan geliyor ve tatil üüüüfff diye uçup gidiyor.Ne yapacağım bilmiyorum.

Bu aralarda böyle geçiyor.Nolur ki muhasebeden kalmasam ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder