26 Nisan 2010 Pazartesi

Anılımdan süüüpriiiiiiizzz

Dün Anılım geldi bize, süpriz yapmış zil çaldı kim o demedim annemide bekliyorum çünkü açtım kapıyı ocağı kapatmaya gittim döndüm bir baktım Anıl kapıda !!! Anıllll!! diyip boynuma atlamam bir oldu.Canımınm içiiiiiiii.Aslında ben süprizleri sevmem pek hazırlıksız yakalanmaktır diğer adı ama böylelerini seviyorum çok sevdiğim insanların pat diye evime gelmelerini atıyorum dersane çıkışıma gelmeleri beni çok mutlu eder.Erhan diye bir arkadaşım var oda Gözde'yle dersane çıkışına gelmişti karşımda gördüm inanılmaz mutluydum çünkü birde o Aydın'da okuyor görüşemiyoruz malesef.
Neyse sonra annem geldi oda sevindi baya bi Anılı çok sever.Çay kek olayını gerçekleştirdik sohbet muhabbet derken sonra gitti . Bizle konuşurken telefonu çalıyor anneme kusura bakmayın diyerek telefonu açıyor mesela.Çok kibardır ya severim böyle ayrıntıları.Sonra bi kız aradı dedi ben Doğalardayım şimdi konuşamam sonra arıcam ben seni.Kapattı baktı kız bidaha arıyor telefonu kapattı artık kızda sevgilisi bu arada ama Anılın sevmediğini düşünüyorum hoyrat davranıyor kıza ya tam bir öküz sanki kızın yanında anlamadım gitti.

Zühre'cim.. İlk kemoterapisini aldı.Çok yorgun hissediyor kendini doğal olarak ve en çok canımı sıkan konu çok morali bozulmuş :((( Dedim doğal ama tabiki böyle hissetçeksin halsiz olcaksın kolunu bile kaldıramayacaksın falan ama morali çökmüş yediremiyor kendine bu hastalığı daha yaşım neki diyor içkimi içiyorum sigaramı diyor.Sürekli dua ediyorum onun için sürekli..Tanrım yardım et..Lütfen..

Benim için bir iyi bir kötü olayla başladı hafta.Sizinki hep iyilerler dolsun..Mutlu,eğlenceli,keyifli bir hafta geçirin:))))

3 yorum:

  1. arkadaşına acil şifalar diliyorm canım, hafta hepimiz için güzel geçsin dediğim gibi

    YanıtlaSil
  2. İstanbul'dan taşınmak istememin tek sebebi budur belki de birilerinin kapıma dayanması ya da yol kenarında oturup havadan, herşeyden konuşmak.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Burcu :)

    Stumm,İstanbula göre İzmir evet daha iyi sayılabilir ama bu arkadaşlarınlada ilgilidir:)

    YanıtlaSil