19 Nisan 2010 Pazartesi

Özlemlerim hep sessiz derinden.

Yazı özledim.Yakıcı güneşi özledim.O güneşin yanaklarımı ve burnumu kızartmasını özledim.Öf be kış gelsin demeyi özledim.Yüzmeyi özledim.Birbirimizi denize atmayı özledim.Denizde deve güreşi yapmayı özledim.Dudaklarım morarıncaya kadar suyun içinde kalmayı özledim.Temiz havanın beni deli gibi acıktırmasını özledim.Daha koyu teni özledim.Sahilde maç yapmayı özledim.Çok sıcak gelmişken buz gibi suya atlamanın zorluğunu özledim.Akşam sahilde şarkılar söylemeyi,gitar dinlemeyi özledim.Damla'mla bara gidip içmeyi ve onun sarhoş olmasını özledim.Eve giderken sürekli "bir kedim bile yok"diye şarkı söylemesini özledim.Her sarhoşluğunu annelerimizden saklayacağız diye canımızın çıkmasını özledim.Can'la havuza gitmeyi özledim.Annesini,kardeşini,ananesini ve dedesini özledim.Can'ın arabasına her binişimizde ilk şarkının "Urfa'nın kızı yandırdın bizi" olmasını bile özledim.Böyle eğlencelerimizi özledim.Özge'yle saçmalamalarımızı özledim.Ajda şarkıları söyleyerek Ajda dansı yapmamızı özledim.Yazın sıcağının başıma vurmasını özledim."Doğa tamam sus artık yeter hiç mi enerjin bitmez kızım" demelerini özledim.Akşam üstü sahil kahvesinde okey oynamayı özledim.Oraya 5 kişi girip bütün kahveyi toplayıp sahile gitmeyi özledim.Gece denize girmeyi özledim.Sonda ertesi gün hasta olmayı özledim.Kumsala yatıp yıldızları izlerken kurduğumuz hayalleri düşündüm onlarıda özledim.O günlerdeki gibi umursamaz olmayı özledim.Birde abimi çok özledim ://// Hadi yaz gelsinnnnn...

1 yorum: