28 Ekim 2010 Perşembe

Cağnım Sınıfım.

Sınıfım güzel sınıfım hoş.Daha hepberaber birşeyler yapmıyorsakta gruplaşmalar var.Daha şimdiden kıskançlıklar,keskin bakışlarını fırlatanlar var.Tikileri var,çok iyi niyetli kız arkadaşlarımız var,havalılarımız var,sıcakkanlılarımız,yakışıklılarımız,güzellerimiz var,kimseyle konuşmayan ,herkesle konuşan tiplerimiz var kısacası çeşit çeşit insan var .

Sınıftan en iyi anlaştığım arkadaşım Elif.Çok tatlı bi kız.Kıvırcık saçları bebek gibi bi yüzü kocaman sevgi dolu bi yüreği ve soğuk tavırları var ben dışındakilere :) Onun dışında anlaşabildiğim Ümit ve Gürsel var. Çoook iyi çocuklar.Çok ağır,efendi ve muhabbetleride çok güzel olan daha ilk günden okulda aşıkları türemiş ,dikkat çeken tipler.Gürsel Mersinli,Ümit Samsunlu. Aslında bizim sınıfta İzmirli çok ama nedense hep İzmirden olmayanlarla anlaşıyorum. Mesela Ata var Gaziantepli.Bu arada Elif'te İstanbullu :) Türkiyenin dört bi yanından arkadaşlarım mevcut.

Sınıfta herkesle konuşuyorum ama gizli bi çekişme olduğunuda görmüyor değilim.Mesela bi gün gürsel ümit ben sırada oturuyoruz amfide,arkadan tam ortamıza kırık kalem fırlattılar.Kimin attığı belli değil şakada değil.Biraz rahatsızlar bu durumdan o çok belli laf sokmalar falan.. Gürselle Ümiti sınıftaki diğer erkekleri pek hazetmezler çünkü.Ama mesela bu beni hiç ilgilendirmez ben hepsiyle konuşuyorum.Ama neden hazetmediklerinide anlıyorum.Onlarla konuşurken yaptıkları muhabbet içtik,kafamız güzel,dün ordaydık,şöyle eğlendik böyle eğlendikten başka birşey değil sürekli bunları anlatıyorlar bize.Ümitle Gürsel öyle değil.Alakaları yok.Filmden müzikten konuşabiliyoruz.Bizim beraber olmamıza neden taktılar anlamış değilim.Sevgili falan olucaz sanıyorlarsa çok fazla yanılıyorlar zaten ikisininde sevgilisi var.en ufakta bi ima yok bugüne kadar bize karşı.Neyse bakalım neler olacak görücez artık.

Bi derste sunum hazırlayacağız hep beraber şimdi yani 4 kişi.sınıftaki tek karma grup bizin siz düşünün gerisini işte.Artı olarak gürselle ümitinde dersle alakaları çok iyi.Boş değiller hiç.Sanırım birazda okulda onların dikkat çekmesini hazmedemiyorlar.Dün sınıfın maçı vardı.Gürselin belini sakatladılar mesela.Çarparkende okulda çok dikkat çekiyosun akıllı ol demiş.Yaa işte böyle umarım aksilikler çıkmazda huzurumuz kaçmaz.

Ve şuda çok garip sınıfta ben eliften başka pek konuştukları kız yok erkeklerin.Normal olan biziz sanırım onu farkettim.Kimisi ağır tiki dantel taytlar topuklu ayakkabılarla okula gelenler var kırkağaç gibi bi yerde.Kimisi sınıfa girer günaydın demez.

Daha olay oldukça buraya uçarım hemen bi arada kaldığım öğrenci evini anlatacağım orası hele ayrı bi piyango :)))

2 yorum: