1 Ekim 2010 Cuma

şerefeeee doa izmirdeee!

Kırkağaç'tan 2 günlüğüne kurtulmanın kutlması olsun bu yazım! Allahım İzmirin taşını toprağını öpiyim.İnsanlarına öliyim.Medeniyetimizin gözünü seveyim.Gerçekten.Anlaşıldığı üzere şu 1 haftada beni canımdan bezdiren yerdir Kırkağaç.Yolda yürüyemiyorum ki bile yani o derece.İnsanlar o kadar rahatsız ediyo ki anlatamam.Neyse ya bahsetmek istemiyorum ayrıntısını.

En azından sınıfım iyi,öğretmenler çok iyi,derslerin içerikleri çok güzel.

Ev problemi oldu.Apart sahibiyle anlaşamadık pazartesi başka bi yere taşınıyoruz.1 Haftadır bununla uğraşıyorum.Bu geçeceğim yer merkezde.Belediyenin öğrenci evi.Daha temiz daha güvenli.Umarım pazartesi taşınırım..

Onun dışında iyiyim pek iyiyim evimdeyim İzmirimdeyim. Alıştım oraya alışmasına ama rahat edemediğimden işte öyle bişeyler neyse valla anlatmak istemiyorum şimdilik sonra sıkıntlı dönemlerimden bahsederim sıkıntım geçince. :)

Hala internet problemini çözemedim orda.Haftada bir görüşeceğiz yani.. Ama ben sizin yazılarınızdan uzak olmak istemiyorum hiçhiçhiç. :(


Gitmeden son bi yazı yazarım diye şimdilik Hoşçakalın:)

2 yorum:

  1. İşallah bundan sonrası için huzurlu ve mutlu olursunuz. Yeni bir hayat bşka bir hayattır.

    YanıtlaSil
  2. Sahiden biz cennette yaşıyoruz biliosun dimi.

    YanıtlaSil