19 Ekim 2010 Salı

Yağmur,sigara,kahve,gök gürültüsü.

Burda ilk paketimi dün akşam alıp ilk gözyaşımı dün akşam döktüm.Sanki ağlayacağımı biliyormuş gibi önce gidip sigara almıştım.Bazen çok garip oluyorum.Boğazımda gıcık vardı ve sigara geçirir diye düşündüm ya da bilmiyorum bahanesiydi.Ama mucize bu ki geçirdi.Artık öksürmüyorum.Mentollüydü belkide ondan.Olsun yağmurlu hava,kahve.. Yanına yakışan buydu.Süreklilik yok ama.Sonra kızarlar bana.

Hep yağmur yağan yerdeyim.Saçlarım tüleriyor.Yoo mühim değil.Gök gürültüsü bana huzur veriyor diyorumda inanmıyorlar evdekiler.Nesinden korkuyorsunuz diyorumda gözlerini faltaşı gibi açıyorlar.Bende gök gürültüsünde çok şey buluyorum.Anlıyorum onu.
Gök gürültüsüleşicem dedim kızlara çok güldüler ama bunu söyleyebilmem bile başarıymış.Neyse işte İzmir'i,annemi,abimi özledim.
Bide deniz kokusunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder