6 Mayıs 2010 Perşembe

Doğa dansa aşık dans doğaya.


Dostlar dans etmeyi çok özledim.Öyle özledim ki dans kıyafetlerimi ve ayakkabılarımı giyip müziğimizi açıp dans ettim baya..Sahne tozunu bir kere yutunca vazgeçilemiyor.İmkanda yok gidilemiyor..Özleniyorrr çoooook


Devlet Opera ve Bale'de salon dansları grubundaydım ben.1 sene eğitim alıp sene sonunda Konak Elhamra Sahne'nde dans ettim.Nasıl güzeldi nasssssıııl güzeldi anlatmam :)
Tango,salsa,cha cha,rumba,charleston,bachata,vals,mambo,rock'n roll,lirik,merenge.. A'dan Z ye bütün dansları giydirdim ruhuma.


Her hafta 2 gün çalışırdık o çalışmalar ne eğlenceli geçerdi... Ersin diye bir arakadaşım var orada tanıştık çok güzel dans eder.. Hele bachata ve tango ! Boş bulduğumuz an dans etmeye başlardık.Onun beni kaldırması gerekn bir hareket vardı yapışmıştık yere ilk seferinde dengeyi kuramadığımız için ama sonraları oldu tabi :)


Hiç unutmuyorum ilk gösteri günümü.Provolar bitmiş kostümler giyilmiş saçlar makyajlar yapılmış sahne arkasında bekliyoruz titreyerek.İlk çıkacak olan grup benim grubum ve ilk çıkacak olan dansçı kim ? Doğaaaaaaaaaa ! Allahım nasıl bekliyoruz ama dizlerimiz vuruyor birbirine ya bi hata olursa diye... Müzik başladı ve sahneye çıktım işte o an tüm heycanım yok olup gitti.2 dans yapmıştım o gece bachata ve charleston.Ve son dansımızda hep beraber olduğumuz final dansı vardı Grease-We go together müziği eşliğinde.


Ve ben gerçekten çok özledim videolarımı ilzeyip izleyip ağlayabilirim.Fotoğraflarıma bakıp bakıp yad edebilirim o günleri.. Gidiyorum operaya ziyarete arada bu sene daha gidemedim ama 10-11-12 haziranda bu yılki grubun gösterisi var biletler bir ay öncesinden alınıyor.Bir gecesinde sanırım bu ilk günü olacak orda olacaağım.. O sahnede keşke bende olsaydım diyerek !

3 yorum:

  1. Ben harmandadıyı severim. Folklörü severim. Efeleri severim. İzmiri severim.

    YanıtlaSil
  2. bnde dansi cok seviyorum. hele baleyi. ben 10 sene bale yaptim ve yakinda yine baslamayi düsünüyorum=)

    YanıtlaSil
  3. 10sene baleeee :) hmmm bu müthiş.. hç zaman kaybetmeden başla bence:)

    YanıtlaSil