23 Mayıs 2010 Pazar

güzel anılar serisi no 1

2008 yazıydı. Annem,damla(anasınıfından beri arkadaşım),ben,ve onun annesi bi ev kiralamıştık 15günlüğüne tatil yapacağız.Tabi biz bu tatilin çok eğlenceli geçeciğini biliyordukta bu kadar olay yaşayacağımızı bilmiyorduk.Bitanesini anlatmak istiyorum hem anlatırken yaşıyorum :D

Daha 18 olmamıştık tabi o yaz barlara giremiyorduk yani yasaktı.Ama denedik gördükki girilebiliyormuş sormadılar hiçbirşey.Niyetimiz bişeyler içmekti müzikte güzeldi 5 gündür akşam sahilde oturmaktan sıkılmıştık çünkü. Girdik oturduk böyle içiyoruz zaman geçti falan filan derkeeeen bar doldu. Yan masadakiler gelip tanışmak istiyoruz dediler yok dedik istemedik.Dj var bitane oda Damlayı kesiyo 9parçaya böldü resmen Damlada diyoki bana doğaaaa dj tatlı çocukmuş.Dedim merak etme birazdan gelir sende böyle bakmaya devam edersen.Bitanede garson var Efe bizden küçüktü onunla tanışıyoduk plajdan falan filan.Efe geldi Damlaya dedi dj varya adı barış seni çok beğenmiş tanışmak istiyomuş.Ama çocuk kabinde birazda karanlık olduğundan göremiyoruz pek.Neyse zaman geçti yine çocuk geldi yanımıza ben bakıyorum diyorum allah allah bunumu beğendi damla??? :O Sonradan öğreniyoruz ki 2 dj varmış.Güzel olan çocukla bakışıyomuş damla sıra barıştaymış bizim damla şapşalıda ayırt edememiş :D :D :D :D Gülmekten içim dışıma çıkmıştı :D

Yan masadakiler hala bişibişibişiler söleyip duruyolar.Barışta dedi rahatsızmı ediyorlar evet dedik biz ama kavga çıkcağını biliyoruz.Bir kavga çıktı ! of aman allahım :D Gömlekler yırtıldı birinin dudağı patladı falan filan.Onlarda ayrı salak ya :D Biz o arada çıktık bardan ara sokaklara daldık allahım hem gülüyoruz hem koşar adım gidiyoruz. Girdik bi koya sakin biyerdi attık kendimizi kumlara sigara içtik,doğaa bizi bulurlarsa biteriz kızımbak ben sana söliyim diyip durdu damlam ama bişey olmadı tabi :) sonra etraf sakinleşince eve döndük saat 4 olmuş.Zaten her gece eve girerken parfüm banyosu yapıyorduk sigara kokusu varsa gitsin diye! Sabahta plajda bizi tanımasınlar diye şapka+gözlük şemsiyelerin altından yürümece :D Ne eğlenceydi ya Efe'de sizi bulmasınlar bence diyip durunca :))))) Ondan sonraki günler biraz daha tedbirli davranmak zorunda kalsakta güzeldi.. Damlam >
(Anneler bunu duysa fena şeyler olurdu izmire kesin dönüş! =D evet ama herşeyi bilmelerine gerek yok değil mi ama hihihihihi) İlk ve son gidişimiz oldu oraya geçen yazda başka biyere gitmiştik 2 günlüğüne ama orası huzur evi gibi yerdi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder