27 Ocak 2011 Perşembe

1. dönem analizi ehi ehi

Koca 1 dönem geçti.Yeni insalar.. Bir sürü..Tanıştık ettik.Kimileriyle samimi oldum.Kimileriyle sonradan arayı açtım.Ama farketmezdi aynı yerdesin çünkü görmeme gibi bir şansın yok sonuçta orda.Şimdi şöyle bi dönüp bakıyorumda 4ayda ne çok değişmiş orda.Kimler kimler yakınmış kimler biribirinin yüzüne bakmıyor şimdi.İyi bildiklerim iyi değiller.Kötü bildiklerimde bi değişme olmadı yanılmadım.En çok çıkarcı yüzlerle karşılaştım.Mesela dikkatimi çeken şeyler vardı.Çoğu insan el üstünde tuttu beni eyvallah.Hatta yine çoğu sadec söyleyecek bir şey bulamadıkları için susup,bakıp "doğa çok iyisin" dedi.İYİ olmak.Çok zormuş orda öğrendim.Allah iyi insanlar çıkarsın hep karşımıza.Çok önemli bir dilekmiş orda öğrendim.Kız arkadaşlarıma diyorum yani yakışıklı birini bulmak çok kolay,zengin birini bulmak çok kolay ama iyi insan bulmak o kadar zormuş ki anlatamam size.Herkes özünde iyi eyvallah zaten davranışlarda sorun var.Anlaşabilmek önemli.Soruyorum arkadaşlarıma ya sizin okuduğunuz yerde böyle şeyler yok mu ? Yok diyorlar daha çok emin oluyorum seçilmiş insanlarla donatılmış bir yerde okuduğumdan.Mesela evde kalan erkek arkadaşlarımız var .İzmirde olsa ben bugüne kadar çoktan gitmiştim.Yemekler yapmıştık çoktan oyunlar oynamıştık.Orda çekiniyorsun.Eğer sen birinin evine gidersen ertesi gün bütün okul duyuyor mesela.Ha diyeceksiniz çok mu önemli milletin ne dediği.Değil.Keşke milletle kalsa.Sonra oranın yerli halkından olan pislikleri peşinizi bırakmaz.Zehir olur size orası dar gelir.Güvendiğiniz kişilerle olursanız sorun yok tanımak lazım.Tanıdık zaten artık yapıcaktık gazianetpli arkadaşımız çiğköfte yapıcaktı.Finaller geldi olmadı.2.döneme kısmet artık.Nerden nereye geldim yine.Ama ben kendime laf söyletmem.Benim lafım geçemez kimsenin arasında.Geçiyor tabi ama kötü şekilde değil.Birileri çirkin şeyler söylese hakkımda"Doğa yapmaz" diyen çok olur.Demekle kalmazlar biliyorum.Sevilmek,güvenilmek çok güzel işte.bunuda yine kendin sağlıyorsun tabi.Sadece İzmir gibi değil orası.Olamazda.Ama çok özledim arkadaşlarımı.İzmir'e de doyamadım daha.Ne oraya aitim ne buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder