7 Ocak 2011 Cuma

Çıkar-bencil-iğrenç.


Yeni yılın il yazısı bu.. Biraz geç geldi sanırım.Yazacak zamanımın olmamasından,sinirlerimin gerilmesinden,evde durmak istemememden,sürekli işim olduğundan nete girmek ne kelime oturamıyorum bile.Finaller başlıyor pazartesi.O kadar çok çalışacak konu var ki.Bu bile önemli değil hiç bir zaman ders çalışmaktan korkmadım ben..
Sorun sadece insanlar..Ya hep bencil,hep çıkarcı,hepmi kendini düşünür burdakiler .. Not için bu kadar yüzsüz olunmaz.Vermicem diyorum bari tarihi ve diyor ya..Ben utanıyorum artık.Sinirleniyorum sonra..
Midem kötüleşti,biri aradı not için diyorm midem çok kötü yarın okula gelemeyebilirim bana verdiği cevap ama gel ya sen okula sen gelmessen naparız :
Evet bu kadar iğrençler.Ama beni kırdıklarının farkına varmadılar sanırım.Bunu söyleyen okulda geldi sordu onunla konuşmadığımı görünce doğa neyin var diye..Bende içimde ne varsa söyledim.İlk lafı şuydu : dövseydin daha iyiydi.
Evet daha iyi gerçekten çok ağır konuşuyorum kırıldığımda,öğrendiler...Ama kimse benden bu kadar çok özür dilememişti bugüne kadar! İyi oldu umrumda değil.Yaptıkları yüzsüzlüğü geçti ayıp artık ama.

Neyse ne kaybedicek birşeyim olmadığından benim içim rahat sadece onlar için üzülüyorum ne gerek var bu kadar rezil olmaya diye.. O kadarr..
Fotoğraf sadece huzur için,bu yazıda çok fazla gereksiz öfke var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder