29 Ocak 2011 Cumartesi

İlk dönemdeki duygusal tepkimeler

Şimdi herkes birbirini yeni tanıyor.Kızlarda çok yokta erkeklerde hangi kıza kapak atsam olayı çok fazla.Bizdede oldu ama sınıfta pek yoktu bizim çocuklar kimseyle birlikte değil daha.Ben beklemiyordum onlardan böyle uzun yalnızlık :). Argo deyimle sınıftan yazılanlar oldu.Kimi arkadaşına söylettirdi.Kimi söylemeye cesaret edemedi.yazmakla yetindi.Kimine baştan koydum tavrımı olmaz dedim.Bi şekilde bu günlere kadar gelindi.Soooonraaa....... Sınıfta Batu diye bi çocuk var.Ama kimseyle konuşmaz bu.Hem dikkat çekiyor bu hareketiyle hem de varla yok arası.Devrimci,sosyalist.Çok okur,çok bilir.Hani tam arkadaş olunası bi tip ama çocuk bize yaklaşmıyor bile.Ben zaten hayatta gidip konuşmam.Dönemin başında bu benim telefonumu almıştı notları vericektim ek yerleştirmeyle geldiği için bir tek o muhabbet.Gel zaman git zaman bir gün akşam otururken bi mesaj geldi.Kimden ? Batu! Nasılsın gibilerinden.Biz o gün konuşmaya başladık.Biraz zaman geçti bildiğin yazıyor bana.Sonra kavga ettik biz bununla ama öyle böyle değil.Benim seninle şu saatten sonra muhabbetim olmaz'a kadar söyledim.Neyse yanlış anlaşılmaymış.O kavganın sonrasında söyledi bu bana hoşlandığını,birşeyler yaşayacaksa bu saatten sonra sadece benimle olsunmuş bilmem ne.Bende söyledim ben seni diğer arkadaşlarımdan farklı görmüyorum diye.Tamam dedi haklısın dedi konuşuyoruz.Pablo Neruda falan okuyoruz birlikte aman ammaaan .. Sonra bi konuda bana yalan söylediğini yakaladım .Ona inanmadığımı,onunla konuşmak istemediğimi söyledim.O halaaaa inkar etsede benim için bitti.Şimdi aynı sınıftayız yüzüne bakmıyorum.Kötü oldu ama yalana tahammülüm yok benim.%99 eminim yalan söylediğinden.Benim yerimde başkası olsa %1e inanırdı derdi olsun ben senin yanındayım diye aslında gayette inanılası bi bahanesi vardı ama.Yok öyle şey.Ben sertimdir böyle konularda gerek yok bundan sonra konuşmamıza çünkü uzadıkça uzarda hiç sevmem sakızvari ilişkileri.Şimdi kendisi bana öldürücü bakışlar fırlatmakta.Bende ona şu şarkıyı söylüyorum : kendinn ettin kendinn bulduuunn :D

2 yorum:

  1. okul bittiği zaman keşke o yüzde 1'E inansaymışsım diceksin çünkü ünv 1.sınıf aşkları yaşanmalıdır daha dur ya bu ne mantık böle
    kendimi gördüm bende böle mantık manyağıydım sonra nooldu okul bitti keşke yapmasaymışım yaşasaymışım dedim
    neyse tavsiyeler boşuna zaten yaşayarak öğreniliyor hayat:)

    YanıtlaSil
  2. İnsan inanmadığı biriyle nasıl aşk yaşar ki yapamam elimde değil :) hı bide ben hep böyleyim lisedede böyleydim hiç pişman olmadım,umarım olmamda :)

    YanıtlaSil