27 Temmuz 2010 Salı

Doğa'nın Anıl'ı

Biz dün Anılımla havuza gitttikkkk.Çok eğlendik çok.kaymadığımız kaydırak yüzmediğimiz havuz kalmadı.Eve bitik bi şekilde döndüysemde buna değdi.Canım Anılımmmm nede çok severim seni ben.Herkese inat çok severim işte.Çünkü herkes bizim aramızda bişey olduğunu söyler.Yanyana olduğumuz için sanırım.Birlikte bişeyler yaptığımız için.Başka açıklaması yok bunun neden ısrarla sevgili sanıyorlar anlamıyorum ya.Sanmak değil direk biz biliyoruz biliyoruz yemeyin bizi diyorlar : Anılımın sevgilisi olduğu zamanlarda bile bana gelip siz ayrıldınız mı diye soranlar oldu.Şaşırıyorum.Bizim içimizde kötülük yok başka türlü seviyoruz biz biribirimizi,değer veriyoruz.Yani böyle anlatılcak bişey değil bu başka gözle bakamayız olmaz.Halbuki biz Anılımla öyle vıcık vıcıkta değilizdir yani diğer çok yakın kız-erkek arkadaşlar gibi.Anılın sevgilisiyle benim aramda çok fark vardır yani sevgilisi olmadığımı anlamak hiç zor değil.Hala herkes söylene dursun umrumda değil.Böyle geldi böylede gidecek.Anılım hep yanımda olucak benim çok iyi biliyorum.Ve o heeep mutlu olsun istiyorum.Yeryüzü meleğim o benim :)

2 yorum:

  1. hep merak ederim anıl ismi geçince kız mı erkek mi die

    YanıtlaSil
  2. geneli erkek olur gibi geliyo bana :)

    YanıtlaSil