11 Temmuz 2010 Pazar


*Yeni yeni acılar çektiğimde,ufak tefekte olsa,hep biraz daha canım acıdığında kendimi dahada güçlü hissediyorum.

*Vallahi ben güvenmek istiyorum karşımdakine.Böyle gözüm kapalı güvenmek istiyorum.Taaaaaaam güvenicem derken sağolsun arkamdan sağlıyo bıçağını ben yine mal gibi kalıyorum.Ve bu konuda haklı çıkmaktan nefret ediyorum.

*İzmir'e döndüğümde şehrin beni yorduğunu anladım.O küçücük kasaba ne kadarda huzur doluymuş.Bi kere daha anladım.

*Bir günden fazla evde duramıyorum.Hatta bir günü bıraktım 1 saat evde bişey yapmadan durunca anında moral sıfır.Birileri gelsin birilerine gideyim istiyorum sürekli.İnsan göreyim sohbet edeyim istiyorum.Hümanistmiyim neyim anlamadım.

*Dünya kupasını İspanya kazansın istiyorum.

*Bugün laciver-beyaz çizgili bişey giymiştim.Herkestemi aynı kombin olur ya ! Yada vardıda ben görmedim.Ne diyoruz buna ; algıda seçicilik .

*Çarşamba günü çok yakın bi arkadaşım nişanlanıyor.Yine diyorum daha çok erken yahu.

*Dün Anılım bizdeydi.Naaaassssııııııll özlemişim anlatamam.Limonata yapmıştım sözüm vardı bahane olaraktan onu içmeye geldi.Bi kutu baklavayla.Dükkanı alsaydın dedim .Sen iste dedi.Benden vazgeçmeyecek ve sonsuz güvendiğim ender dostlarımdandır Anılım Canım.

*Bugünde Damla'mla forum-küçükpark-teras arası dolaştık oturduk dertleştik.Bi asker grubu bize çikolatalara bak dedi kaba bi şiveyle.Anladık ki bronzlaşmışız.Ve anladık ki askerler laf atınca kızmıyoruz.

*Ağıstos başı Bodrum yolları gözüküyor Damla'mla bize umarım ki para bulabilrsek.Hatunun sevgilisi orda çalışıyor.Hem gezcez hem onunla hasret gidericek Damla'm.

*Hadi bakalım mutlu güzel keyifli haftalar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder