9 Temmuz 2010 Cuma

"O" 2


Bi insan ayıkken farklı sarhoşken farklıysa söyledikleride buna dahil,hangisi gerçektir ? Bu soru varya bu soru işte çok önemli.Bir çok kişiye sordum çoğu sarhoşken söyledikleri diyor.Cesaret gelir adama bülbül gibi şakımaya başlanır diyor.İyide be çocuk ben senin sarhoşluğunumu bekleyeceğim ?


Birşey lazımdır.

Anneni arıyorum der kız.

Hangi annemi ? der çocuk.

Kaç tane annen var senin seninkini işte!

Yoo senin annende varya,oda benim annem; ne farkerderki sen ben mi var artık ? Yok öyle şey.Artık biz varız.


Çocuk ellerimi öper sanki açmış gibi. "iyiki varsın" der.

Sonra kız sinir eder çocuğu balık tutarken "tuta tuta bunumu tuttun" der.Şakalaşırız.

"Bi gelirmisin bu tarafa ?" der çocuk.

Kızda gider işte aklınamı gelir olta tutacak sanır.

Çocuk kucaklar kızı kayalığın kenarına götürür

Atarım seni,hatta ikimizi.Biir ikii...

Yapma bak lütfen lütfen lütfen ya zaten hava kararıyo bak sonra hasta falan olurum tamam bidaha yapmıcam tamam pes.

Güler çocuk.Kızda çocukta güler.Hele çocuğun güldümü gözlerinin içi güler.Kapkara gözleri.Simsiyah ve parlak.Sanki dünyayı barındırıyor içinde.

Tamam bırakınca asmak yok suratını sen hep gül bana bitanem olur mu ? der çocuk ve bırakır.



Ve ben bunları yaşadığım için iyiki mi desem keşke mi desem hala bulamıyorum.Hava boşluğuna bırakıldım.


4 yorum:

  1. bence çocuk kızıda sarhoş yapmış çünkü kız bunca şeye rağmen hala(!) düşünüyo!!! bir dehşet! burdan kıza sesleniyorum bir sürü kız var şunların yarısını yaşayabilmek için ölecek. lütfen düşünmeyi bir kenara at.herşey ortadaaaaaa acaip gaza geldim! bence bu çocuğa yap bi güzellik demek istiyorum. o kadar.
    sevgiler (:

    YanıtlaSil
  2. Lal.. ama ayıkken bunlardan eser yok ki! Şuandada yok. İzmire döndük tık yok ! :D

    YanıtlaSil
  3. !!! hmmmm.. :/
    ilgnç bir vakayla karşı karşıyayız o zaman. valla bu erkekleri anlamak çok zor yaa adamı haste ederler.
    bu durumda naapılır bilemiyorum kafamı karıştırdı şimdik.püh
    senden çekiniyo bu çocuk o zaman evet.bence o yüzden böyle tık yok :D yada sevilmeyemi ihtiyacı var acaba Allah Allah..bilemiyorum (: büyük ihtimal senden tırsıyo :D

    YanıtlaSil
  4. bencede o olabilir bak yada abikardeş gibi büyüdk demiştm ya o yüzden olabilir :)) artık yapcak bişey yok bitti gitti diyorum :D

    YanıtlaSil