24 Kasım 2010 Çarşamba

beni rahat bırakın tamam mı ?


Bu aralar burası çok karışık.Arkadaşlarımın ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum.Beni birbirlerinden uzak tutmaya çalışıyorlar.Anlamıyorum.Neler dönüyor hiç bilmiyorum.Gürsel bana neden onlarla takılma desin bilmiyorum.Samet niye sürekli beni arıyor hiç bir fikrim yok.Gürsel seninle bi konu hakkında konuşacağım diyor.Bir arkadaşın hakkında diyor bu arkadaş Samet bak onu biliyorum.Neden birbirlerini sevmiyorlar anlam veremiyorum.Benimle dertleri ney çözemiyorum.Sadece not için olsun istiyorum.Yoruluyorum çünkü.

Gürselin Sametlerle karşılaşmayayım die sabah okula giderken beni beklemesi..Eve giderken beklemesi..Sameti yanımda görünce onu terslemesi..Gürsel'in Dilaydan hoşlandığı dedikoduları.Benim kimseyle karşılaşmamak için herkesten köşe bucak kaçmam.Telefonmun günde 215451421 kez çalması.Hatta bazılarını Pınar'a açtırmam.Sınavdan önce muhabbetimiz olamasın diye tam zamanında gidip direkt sınava başlamam.Erken bitirip kimseye yakalanmadan hemen çıkmak istemem.Sonra bu dönen dolapları düşündükçe sinirimin bozulması.Boynumun omuzlarımın tutulması..

Elifin hoşlandığı Mustafa neden Elif'e benim sevgilim olup olmadığını sordu.. Sonrada bi kız var arkadaşımın arkadaşı ama kızla muhabbet kuramadım bi türlü denk gelmedi demesi.. bunu söyledikten sonra sürekli yanıma gelip muhabbet etmeye çalışması..Hani cümlelerinden bazı şeyler anlaşılır ya..Elif onlara gittiğinde Doğa nerde demesi.. Şunu çok içten istiyorum ki : o kız ben olmayayım nolur..Elif'in yüzüne bakamam.Çok üzülür üzüldümüde nöbeti geliyor.Zaten sara hastası.Of allahım çok zor bi durumdayım.

Bütün bunlara inat vizelerimin şuana kadar olanlarının süper geçmesi :) Bu da en güzeli hatta tek güzel şey. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder