8 Kasım 2010 Pazartesi

Haftasonu Doğa neler yapmış?

Bir kere en güzeli haftasonu annemi misafir etmemdiiii! Nasıl özlemişim nasıl özlüyorum hala of ya!Annem burdayken sanki yüreğindeki iyiliği bizim eve taşıdı ve hiç bi aksilik çıkmadı.Canım annem canımcanımcanımmmm:)

Dün 5 gibi annemi yolcu ettim.Eve geldim.Yemek yaptık.Topla yıka falan filan saat 7buçuk falandı yanlış anımsamıyorsam.Tam muhasebe çalışayım diyorum bizim diğer kızlarda muhasebe okuyor.Gittim odalarına kapı çaldı.Pınar açtı bende odadayım ya umursamıyorum.Pınar koştu odaya paaat kapı açıldı dedim tanrım yine noldu! Doğa koş Elif bayılmış.Yine aynı ev işte Evrimin olduğu ev .Bu arada Elif sara hastası ,bayılınca çok korkmuş kızlar e tabi Doğa soğukkanlı koş Doğa koş. Gittim yapılması gerekenleri yaptım Elif önceden söylemişti böyle böyle yap diye.Ayıldı.Ama o kadar köyü gözüküyor ki anlatamam.Dedim hastaneye gidicez itiraz yok.Hastanede yakın bize allahtan! Araba falan bulamayız zaten.

Bu aradada Evrim'de Kadriye diye bi kız daha var onu kenara çekip "elif numara yapıyor doktora söyleyin boşuna tahlil falan yapmasın" demiş.Duydum zaten hastanede kan beynime sıçradı.Neyse doktora bi sürü tahlil yaptı EKG çekildi.Oksijen verilecek dedi.Daha bu zamana kadar 2 saat geçti.Sonra oksijen bağlandı. 2 saat kadar o verildi.11 buçukmu neydi hastaneden çıktık.Eliflere gittim eve gelemeden.Yemek yaptık yedik derken eve geldik saat 1 zaten.

Yani anlamıyorum sen nasıl bi insana bilip bilmeden ki hastalığını biliyosun ,nasıl dersin numara yapıyor diye ya.Bide dikkat çekmek için yapıyor diye.O kadar çirkin birşey ki bu.Doktorda üzüntüden stresten olmuştur dedi.Sen biliyosun bu kız kafasına en ufak bir şeyi takıyor neden üstüne gidiyorsun ki.Olay da şu ;

Bizim sınıfta Samet diye bi çocuk var.Çocuk allah için yakışıklı.Elifte hoşlanıyormuydu artık beğeniyormuydu bilmiyorum.Samette bizim öğrenci evinde kalıyor.Erkeklerin binasıda çağrazda kaldığı içi balkona pencereye çıkarlarsa görülebiliyormuş onların daireden.Elifte Samet'e bakıyormuş.Evrim Elif'e "Sametten uzak dur Elif" diyor.Evet Evrim bu gece ağlayan kız.Sonra odamı çıkmış pencereye ne Samet Evrim'e bakıyormuş galiba.E tabi sen pembe sütyenle pencereye çıkarsan ona ben bile bakarımda.. Baya kavga etmişler sanırım.Of ki ne of.Elif böyle Evrim gibi bi kız değil çok iyi kız ama Evrim .. yok yani çok farklı biraz şımarık bi kız.Her şey onun olsun hemen olsun tarzında.Ama olmaz.Öğrenecek elbet.

Daha neler neler var da yazmaktan yoruldum.Bi daha ki postlara inşallah :)
Kendinize iyi bakın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder