4 Kasım 2010 Perşembe

Ne yapıyoruuz ne yapıyoruz??


Şu an ufacık tefecik odamdan yazıyorum.Pınar karşıma geçmiş ödev yapıyor yani pek yapıyor sayılmaz çenesinde duramıyor çünkü.Mesleki ingilizce ödevi.Neyse bende elimde kahve,sigarasız!!! İçmiyorum çünkü. Bugün pazar var diyemidir bilmem hocaların geç bırakası tuttu! 4'te bitecek olan dersim 5'e uzadı.Ders muhasebe ama bana çince gibi geliyor çince yapılan çin işkencesi gibi.Ya genel muhasebeden anlayan biri varsa lütfen bana nasıl anlamam gerektiğini söylesin yalvarırım.Vizelerede kaldı 2 hafta.Başka hiçbir dersten korkmuyorumda şu muhasebe!

Bide şu erkeklerin ağır,efendi olmalarına bayılıyorum.Maço olmaları değil ama kastettiğim.Ve çok az var böyle onuda biliyorum.Mesela ek yerleştirmeyle bi çocuk geldi benimle ilk konuşması sizli bizliydi .Helal olsun dedim ya maşallah dedim nazar değmesin ne kadar ince dedim :D Gürsel var mesela sırayı çekmemi isteyecek "doğacım mümkünse sırayı çeker misin rica etsem?" yani bayılıyorum bu kibarlığa."Doğaaa sırayı çek hadi yaaaa" diyenlerde var işte.Ama çokta sürmesin bu durum.Senli benliye yumuşak bi geçiş yapılsın.Onlarda öyle yaptı zaten .Aileleri nasıl yetiştirmiş çok belli ya neyse maşallah işte.


Diyeceğim şudur ki zarif insanlara ba-yı-lı-yorum.İnsanların görünüşünden çok davranışlarıyla yargılıyorum ve ona göre tavır alıyorum.Davranışları kötüyse ne kadar yakışıklı olursa olsun bi erkek benim gözümde beş para etmez anlayacağınız.Kız arkadaşlarımda aynen.Mesela sırf güzel/kokoş kızlarla arkadaşlık yapan kızları tanıyorumda o yüzden kızlarda dedim:) Yani çok saçma.Önemli olan anlaşmaksa kafa yapısıysa bunların ne önemi var ki ??

1 yorum:

  1. Bizde öyle konuşuruz ama kimse bize kibarsınız demedi zamanında :(

    YanıtlaSil