8 Kasım 2010 Pazartesi

Haftaiçi ekşınları!

Burada olaysız bir gün geçiremeyeceğimi düşünmeye başladım.Sanki evrendeki bütün normal olmayan insanlar burada toplanmış gibi bir hava var.Bende normal değilim biliyorum da ama 1 tane bile benim gibi bile yok.Geldiğimden beri söylüyorum şu cümleyi"insanlar çok garipler ya".Sen nesin ?

Zaten sorunlu olanlar genelde kızlar.Hepsi ayrı bi sorun.Başlıyorum anlatmaya efendim.Bunlar haftaiçi olan olaylar.Haftasonu diğer postta! Gece uyuyoruz saat 3 falan oldu yeni yatmıştık ama uyumuşuz.Kapı ziliyle uyandım ama nasıl zil çalmak alacaklı geldi sandım olamaz ya böyle bir şey.Telefonum ayrı çalıyor.Pınarın telefonu ayrı çalıyor.Gittim açtım yukarıdaki kızlardan biri.Evrim çok kötü oldu Doğa koş.Çok ağlıyror napıcaz bilemedik.Gittim gece uykusundan uyanıp ağlamaya başlamış.Eskiler gelmiş aklına bi sevgilisi varmış eroinmanmış ama çok seviyormuş.Çok özlemiş ama görüşemezmiş.Nasıl ağlıyor anlatamam.Bi üzüldüm bi üzüldüm sonra.Evrimlede yani o kadar yakın değilizdir ama ben soğukkanlı olduğumdan her şeye Doğa Koş! Neyse sakinleştirdik uyuttuk geldik eve saat 5. zaten 3 saat uyuyup okula..Allahtan uyku problemim sıfır.

Sonraki akşamda saat 11 sıralarıydı sanırım.Başka dairedeydim eve geldim.Bizim evde Melek ve Güner var bizden başka.Melek evde yok Güner odasında.Bizde Pınar'la geçtik odamıza neysem telefonum çalıyor.Bilmediğim bi numara.Hep tedirgin etmiştir beni şu bilmediğim numaralar mutlaka altından bir şey çıkıyor.Açtım efendim dedim.

.Doğa'ylamı görüşüyorum ben?
,siz kimsiniz ?
.Doğa kusura bakma rahatsız ediyorum senin Melek diye ev arkadaşın var diğmi ?
,evet te siz kimsiniz anlayamadım.
.Erhan ben Melek'in İstanbul'dan sevgilisi.Melek'e ulaşmıyorum kaç saattir haber alamıyorum nerede acaba sen ulaşabilir misin?
Hoppalaaaa ben o kadar çok şaşırdım ki tepkili tepkisiz Pınar'a bakıyorum.Meğerse bunlar kavga etmiş Melek telefonunu kapatmış bilmem ne. Telefon numaramı Melek vermediğine göre nasıl buldu bilmiyorum.Sordum benim yapamayacağım hiç birşey yok dedi.,Ahh dedim ne kadar etkileyici.Melek'te sormuş söylemiyor.

Ve biz bu arada saat 12 olmuş Melek'ten haber alamıyoruz.O kadar çok merak ettik ki çıkıp aramaya başlayacaktık o derece.Neyse geldide çözüldü olay.Diyorum ya insanlar çok garip.
......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder