8 Haziran 2010 Salı

Balıkım balıksın balık

Balık burcu kadını diyince herkesin aklına zırlak bi hatun gelmesine sinir oluyorum.Yada ben balık burcu değilim karışmışım araya.Öyle değilizkiii .Bizi biraz sevseniz yeter.Çok küçük şeylerden mutlu oluruz mesela.Mutlu etmek çok kolaydır birşeyleri affettirmek inadına o kadar zordur.Duygularımızı belli etmeyiz.Sürekli gülmemiz hiçbir sıkıntımız yokmuş anlamına gelmez.Biz hep böyleyiz.Evet biraz dengesiz olabiliriz.Tamam birazdan çok daha fazla.Ama bütün duyguları çok yoğun yaşarız.Mutluluğumuzdan haberiniz olur ama üzüntümüzden pek olmaz.Sadece çok güvendiklerimizin,en yakınlarımızın yanında sıkıntımız yüzünden gözyaşı dökebiliriz.Normalden daha fazla yufka yürekli olduğumuz bi gerçek ama bu yalan söylemeyi affedeceğimiz anlamına gelmiyor mesela.Hislerimiz müthiş kuvvetlidir.Sana bakarken ne hissetiğini çözebiliriz.Bir bakışta insanın röntgenini çekip karakterini okuyabiliriz. Çok zor karar veririz evet ama verdik mi de tam veririz asla dönmeyiz.Aşk konusundaysa sevince ve sevildiğimizi gerçekten hissedince tabiri caizse köpek gibi sadık oluruz köpek gibide severiz.Kendimizden taviz veririz demiyorum.Ama çok severiz.Çok neşeliyizdir yanımızda surat asmanızın immmmmkanı yok.Balık hafızalı diyorlar ama hiç katılmıyoruz.Söylenenleri asla unutmayız.Olayları,sarfedilen kelimeleri,verilen sözleri..Sonra iniş-çıkışlarımız çoktur bu karşımızdakine sorun olur evet.Dedik ya dengesiziz.Gülerken ağlayabiliriz.Hayalperest'iz evet.. Herkesten daha çok.. Ama şunuda unutmayın ki o hayallerin çoooğu gerçekleşir :))

*Ya ben 20 şubatta doğdum 1gün önce doğsam kova oluyorum acaba bunun etkisi var mıdır ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder