17 Haziran 2010 Perşembe

Erkeklere güven olmaz tezi.

Dersaneden bir öğretmenimiz sapık çıktı.Hemde evli ! Bize bu kadar yakın olması iyi niyetinden değilmiş anladık.Ben ve bir arkadaşım.Ben bişeyleri anlayıp geri çekilmiştim.Şöyleki ; bigün bana ders anlatacaktı dedimki "hocam ama şimdi tarih var tarihtan çıkınca anlatsanız olmaz mı ?" oda dediki "canım sen telefon numaranı ver ben arar hangi sınıfta olduğumu söylerim sana". Hiç bi öğretmen bunu demez,di-ye-mez.Bende yok hocam ben sizi bulurum diyip sıyırmıştım zaten sonra ders mers istemedim. Diğer arkadaşımda ders yüzünden telefon numarasını almış hocanın olacak mı olmayacakmı ders diye arıcaktı.Aramış.Aramaz olaydı.Sürekli arıyormuş onu işte nasılsın nasıl geçti haftasonun ,görüşelim mi ? ama ikimiz,yazlıktayım ben yalnızım gel istersen kafan dağılır derste anlatırım sana sıkılıyorum zaten lütfen gel,istersen ben seni alırım.. Böyle çirkin şeyler. Arkadaşımda engellemiş aramasın diye.Hepsi bugün ortaya çıktı.Meğerse herkese ufak ufak şeyler söylüyormuş ama yakıştıramadığımızdan olsa gerek umursamıyorduk.1hafta önce ayrıldı dersaneden başka bir dersaneye gidecekmiş.Bu olaydan değil tabiki çünkü kimse bilmiyor.Evliii yaa evliiiii ! Dumur olduk vallahi.Bide düşünüp düşünüp yapmaz ya saçmala evli adam be diyip duruyodum.Erkeklere güven olmaz tezimi bir kere daha doğruluyorum.

2 yorum:

  1. Bununla birlikte bütün genellemeler yanlıştır. İşin doğrusu "Her erkeğe güven olmaz." dır.

    YanıtlaSil
  2. doğru biyandan çünkü hala güvendiklerim var azda olsa "çoğu erkeğe güven olmaz" :)

    YanıtlaSil