4 Haziran 2010 Cuma

Papapaaaaammmmmmmmm ! Who's u ?

Gizli numaradan arandım dün saat 00.00 da.Saat böyle ilginç olunca dedim n'oluyoruz?Açtım efendim dedim ve kulağımda şu sözler vardı :
"Sevmedin beni n'apayım zorla sev diyemem ya,ben sana çok aşıktım sende ol diyemem ya,herkesin bi dengi var ben seninki değilmişim, baksın gözlerin bana parlasın diyemem ya,ben böyle geldim böyle gideceğim aynı şeyleri söyleyeceğim.." Ben kapattım burda ama aloo kimsiniz falan diyorum tabi duyarmı beni.Emre Altuğ'nunmuş bu şarkı bilmiyordum öğrendim dün.

Şimdi bu kişi kim ? Merak etmedim değil tahmin etmeye çalışmadım değil ama boşa koysan dolmuyor doluya koysan almıyor.Kurcalamaktan vazgeçtim.Sonra anneme anlattım sabah dediği laf "kimin canını yaktın doğacım?" "saol annecim valla süper moral oldu bu yüreğime su serptin bak bende dersaneye gidiyorum" Tabiki gülüşüyoruz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder