14 Haziran 2010 Pazartesi


*Bazen kötü bi insan olduğumu düşünüyorum.Ve çok üzülüyorum.Sebepleri var tabiki.Onurla görüşmek istemiyorum umutlanmasın diyede hiç konuşmuyorum sms bitti zaten falan.Lisedekilerle görüşmüyorum ama çok kırgınım.Onlarda hatalarını bildiklerinden yüzleri yok görüşelim demeye.Ooof kötü olmak istemiyorum.

*20'sinde lys 4'e gireceğim.Tarih,coğrafya,sosyoloji,pskoloji,mantık.Tarihte sorunum var ve deli gibi çalışıyorum ezberlemek için.Sorun olan konu ; İslamiyet öncesi Türk devletleri !

*Hiç birşey yapamadık avukatlardan sonuç çıkmadı Sezgin abim hapiste..15 ay yatacak. Ailesi perişan.

*Evde durduğum günler yada yalnız olduğumda moralim bozuk oluyor.
*Sırf kilo alayım diye pasta yapıyorum her gece yatmadan yiyorum.
*Denize gitmek istiyorum artık ..
*Büssürü büssürü kitap okumak büssürü film seyretmek istiyorum.

*Diş etlerim geçti bak bitane güzel haber bulabildim.

*Abimi çok özledim.Çoo...k.

*Benimki pek güzel geçecek gibi gözükmüyor ama size mutlu haftalar:)

5 yorum:

  1. herkes bazen kendini kötü biri gibi hisseder.Mesela çok utanılacak bişeyi yapmış gibi düşünür.Sonra kendine kızar.keşke yapmasaydım bile der.Ama zaten yapmamıştır ve kendini yine de kötü biri olarak görmeye başlar.Birini öldürdüğünü kesip gömdüğünü hayal eder.Hiç yapamaz bunu oysa.ama işte düşünmeye engel yok.Sonuçta bunları dşünüyorsam bile kötü biriyim demektir diyo insan..kötü değilsindir merak etme..Biraaz daha pozitif düşün.UMarım diğer sorunların da hallolur.İyi geçer sınavların ve çıkar abin.ve güzel bir hafta diliyorum son olarak.

    YanıtlaSil
  2. benm abim askerde,sezgin dediğim gerçek abim değil :))) teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. tamam o zaman abin hayırlısıyla gelir ve sezgin abin de çıkar.

    YanıtlaSil
  4. sınav öncesi kendini demotive etme olur mu. zamanın en göstereceği belli olmaz sen pozitif düşünmeye devam et canım.

    YanıtlaSil
  5. Öle yapmaya çalışıyorum canımm bakalım artık :))

    YanıtlaSil