7 Haziran 2010 Pazartesi

Şirince Köyü



Dün Şirince'deydik.İlk gidişim değil ama çok uzun zaman oldu gitmeyeli.Şirince İzmir'e en fazla 1.5 saat uzaklığında adı gibi şirin mi şirin bir köy.Şaraplarıyla ünlüdür.Gittiğinizde gezerken adım başı "şarap denemek istermisiniz?" diye soruyorlar.Deniyorsun beğenirsen alıyorsun.Denemek karşılığında herhangi bir ücret talep etmiyorlar istersen hepsini dene ki ben öyle yaptım.Karadut en harika olanıydı.Bizde karadut ve vişne aldık.Fiyatlarda çok çok uygun tatlar çok çok güzel.İlk önce güzel bir köy kahvaltısı yaptık.Enerji depolama olayımız bittikten sonra gezmeye başladık küçük olduğu için çok uzun sürmüyor gezmesi.Sonra bir mola verip damla sakızlı türk kahvesi içtik buda Şirince'nin ikramı.Nefisti.Bol bol fotoğraf çektim.Ordanda Kuşadası'na geçtik.Sahilde güzelce karnımızı doyurduk mis gibi sahil havasını ciğerlerimize çektik.Baktık ki karabulutlar görünüyor İzmir'e dönmeye karar verdik.Zaten yolda yağmura yakalandık.Güzel eğlenceli farklı bi gün oldu benim için..Eğer olurda buralara yolunuz düşerse Şirince'ye uğramadan gitmeyin :)

4 yorum:

  1. pek güzel bi yermiş, ege insanın şarap tatırmasına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. nezamandır aklımızda şirince, inşallah biz de en yakın zamanda gidebiliriz :) gorseller harika :)

    YanıtlaSil
  3. ya ama bu yapılmaz:( haksızlııık :( çok güzel bir yer, bir kez gitme şansım oldu , tekrar gitmek isterken vallahi canım daha fazla vişne şarabı çekti şimdiii!

    ama size afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. tatlı yorumlar için teşekkürlerrr:)

    YanıtlaSil