28 Haziran 2010 Pazartesi

Sınav sonrası kocaman boşluk

Sınavlar bitti,güzelde geçti.. E şimdi öyle bi boşluk doğduki hayatıma ne yapacağımı şaşırıyorum. Yazda geldi artık.. 3 tane yere iş başvurusu yaptım. Çalışmak istiyorum yazın diye, inşallah bi iş çıkar .. Ne güzelde olur :) Artık gezip duruyorum,yeni bi kitaba başladım,film izliyorum,yemekler tatlılar yapıyorum,yapınca mutlaka sevdiklerimi davet ediyorum..Güzel hoş sohbetler ediyoruz.. Böyle iyi gidiyor şimdilik.

Bugünde Kpss başvurumu yaptım ayrıca.Kendimi denemek için gireceğim sadece.Hazır bilgilerimde taptazeyken birşey kaybetmem sonuçta.İnanırmısınız 1 saat 40 dakika kuyrukta bekledik.Gereksiz gençler boş muhabbetler.. Hatta birisi gelip tanışmak istedi bizimle.Böylede fırsatçılar lütfen.Sonunda başvuru yaptık çıktık sonra dooğğru Damla'lara gittik.Annesi bize yemek hazırlamış.Annemde oraya geldi oturduk tatil planları yaptık gideceğiz yine biyerlere dördümüz :) Sabırsızlıkla bekliyorum.
Ayrıca sabah bakaya gittim para yatıracağım.Numara alma makineside bozulmuş.Gelen herhangi bi gişeye sıraya geçiyor falan.Bende geçtim böyle rastgele biryere.Gişe takıldı gitmiyor.Herkes yerinde.Kafamı kaldırdım tatatatammmm.Tıkamış olan kişi eski sevgilim.Wayyt be dedim burdada buldum ya.Çok değişmiş.Ama görmedi beni daha iyi.Çocuk zaten gördüğü yerde bi kaşık suda boğacak beni.Onca sene geçti üstünden gerçi.Ama geçen senede gelip Doğa nasılsın ? diye sormuştu biyerde demekki artık o kadarda kızgın değil bana.Neyse ne. Dün çok iş hallettim bennn !


Sizlere güzel,mutlu bi hafta diliyorum.. Keyifle !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder