21 Aralık 2009 Pazartesi

2010'a 10 kala !

Vay bee. Kocaman bir sene dahamı geçecek şimdi. Çok tuhaf geliyor bana. Teoman'nın bir şarkısındaki sözü bu yüzden çok severim tam anlatır şu durumu ; Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar,hayatlar geçiyor ? Geçiyor işte..
2009 yılı pek iyi bir yıl olmadı benim için. Arkama dönüp baktığımda olaylar döngüsünü görebiliyorum evet ama en temel döngü okul-dersane-staj döngüsüydü. Tanrımmm ne yorucuydu. Bir gün bile tatil değildi. Pazartesi,Salı okul ve lanet olası sınavlar. Çarşamba,perşembe,cuma staj ve çok sevdiğim şefim Gürol Bey ve bunun tuzu biberi olan diğer kaprisli ofis çalışanları. Cumartesi,pazar dershane ve kusuntu getiren deneme sınavları. İşte dostlar bu döngü meslek lisesinda okumanın kanıtıdır. Çok yoğundum yaa. Anam ağlıyordu resmen. Şimdi her şey daha rahat ve daha güzel. Dershane-ev arasında mekik dokuyorum ama olsun. Cumartesi-pazar-pazartesi tatil. Gündüz ders çalışıyorum,akşam dışarı atıyorum kendimi tatlı dostlarla sohbet :)

Neyse neyse neyse saptık konudan.

Yılbaşı gecesi var birde değil mi.. Hala bir programım yok. Olmasada olur. Bir yerlere gitmezsem ölmem ama dimi. Bir de hediye bölümümüz var. Kime ne aldığımı yazarım hallolunca. İyiyiyiyiyiyi..

Hadi bakalım birdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dipnot hemde en bilimselinden en coğrafyasından:
BUGÜN GECE VE GÜNDÜZ SÜRELERİ EŞİT.GÜNLER UZAMAYA BAŞLIYOR. HABER OLAA...

1 yorum:

  1. en coğrafyalısından bi dip not da benden; 21 aralık gece-gündüz eşitliğinin değil, en uzun gecenin yaşandığı tarihtir:) gece gündüz eşitliği 21mart-23 eylül de yaşanır :)

    YanıtlaSil