28 Aralık 2009 Pazartesi

Moon4


İzmir'de sabah acayip bir yağmur indirdi. Şimdi hava sanki hiç bir şey olmamış gibi gayet iyi. Boşuna demiyorlar İzmir'in havasına güven olmaz diye gerçekten öyle. Çizme giyip çıkıyorsun hava birden açıveriyor. Yağmaz deyip şemsiye almıyorsun eve donunda kadar ıslanmış olarak dönüyorsun vs vs. Böyle ama alıştım tabiki artık dile kolay 18sene 10 ay :D

Veee 2009'un son pazartesi gününü yaşıyoruz. Son salı,son çarşamba,son perşembe,son saatler,son dakikalar derken 2010. Nedense çok istiyorum 2010'nun gelmesini. Hiç bir yeni yılda ben böyle olmamıştım neden böyle bilmiyorum. Vardır bir şey ! Tek istedğim bir şey var yeni yıldan.. Marmara Üniversitesi(yada Kocaeli),Teknik Eğitim Fakültesi,Bilgisayar Öğretmenliği .. Çalışıyorum çok çok.. Bakalım yahuuu :)

Bir de şey ya.. İnsanın sabah sabah yalnız kahvaltı yapası gelmiyor hiç. O yüzden eti puf ve sütle geçiştirdim evet bayağı sağlıksız ama bide hava öyle kapalıydı ki.. Kahve ve sigaradan başka bir şey düşünemiyorum. Off olsada içsek yahu. Nasılda canım çekti.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder