25 Aralık 2009 Cuma

Moon2

2010'a 6 kala ! Herkeste (en azından benim arkadaş çevremde) tek bir cümle var. Yeniyıl gelsinde bi... Herkesin şu ara canı sıkkın. Bombok bir hava var İzmir'de bu yüzden sanırım.Çok kasvetli insanın hiç bir şey yapası gelmiyor. Bugün sabahta yine yataktan kalkamadım kazındım resmen.Dershaneye gittim ilk ders türkçeymiş offfffff tanrımmmmm bunun için mi kalktım dedim. Sevmiyorum sözel dersleri. Birde öğretmeni hiç sevmeyince.. Neyse Gözde'yi görmüyorum 5-6 gündür onu arayayım dedim bize gelsin ders çalışırız hem falan diye. Murat'la buluşacakmış aslında ama ben arayınca Murat'ı arayıp ben ders çalışacağım sonra buluşsak olur mu demiş. Gözde'mm işte yaa :) Murat kimm hacııı senin yanında dedi. Harbiden kim ???????? :D Geldik evee canım annemde yapmış mis gibi yemekleri off bir yedik yedik ,üstüne tatlımızı ,üstünede kahvemizi(vazgeçilmez) ohhh miss. Ayıldık zaten. Sohbette ediyoruz ya.. Susmuyoruz. Neyse uyandık tatlı sohbetimizden. Geometriye giriştik.Açı-kena bağıntıları falan derken bitti ders çalışma işi. Sonrada Gözde gitti işte :/ ... Pazartesi mantı yapacağız..Hemde bilidğiniz hamuru biz açacağız :) bakalım nasıl olacak. Seni Seviyorum Lan Gözde ! =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder