21 Aralık 2009 Pazartesi

Sinir.

Anlamıyorum abicim ben!! Bugün bir arkadaşım tarafından güzelce ekildim. Bahanesini okuyunca kıçınızla güleceksiniz yani en azından ben öyle yaptım . Annesi izin vermiyormuş. Höh! 18 Yaşındasın sen bee! Ben çok rahat yetiştirildim sanırım o yüzden bana çok garip geliyor. Her aileyi kendi ailem gibi sanıyorum. Ben mesela dibine kadar özgürüm. Bu benim hayatımsa ne yapacağımada ben karar veririm. Yani bu aileleri anlamak çok zor. İzin vermezsen baskı yaparsan çocuklarınızda size yalan söyler ! Bu kadar basit. Niye yalan söyletmek zorunda bırakasanız ki anlamıyorum yahu.. Gerçi tam olarak doğrumu söylüyor onuda bilmiyorum. Bir keresinde sevgilisi izin vermemişti biyere gitmesine :/ o daha berbat! kim lan o ? anbelievable!
Gossip girl'lüğümüde yaptım ya tamam. Sinirlendim ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder