23 Aralık 2009 Çarşamba

Beyin bulantısı.

Bu öss beynimi bulandırıyor. Yahu sanki her an test çözmek zorundaymışım gibi hissediyorum. Özellikle evdeyken. Yemek yemek ve test çözmek dışında bir şey yapmamalıymışım gibi geliyor. Zaten yapacak ne var.. Tv izlemiyorum.. Pc'yi açıyorum öyle bi dolanayım bakınayım diyerekten tabi yazıyorum,okuyorum yok haberdir yok kitaplardır mıdır dıdır derken 1saat geçiriyorum başında o bile çok geliyor.Sevmiyorum yahu ben böyle işi. Ama haftasonu full geziyorum tabi dengelemek için. Sonuçta Homeostasi! çaçaaaaa =D Önemli ! Ne kadar ekmek o kadar köfte. Mesela yarın ekstra olarak etüt var. Benim fizik ve matemetik çözmem gerekiyor. Konularada bakın iş-güç-enerji ve eşitsizlikler -_- .Tanrımmmmmmmmmmmm yardım et. Ama teşekkürler Serdar Hocam. Fiziği sen sevdirdin :) Teşekkürler Serkan Hocam. Matematiği zaten seviyordum ama senide sevdim.) Veee Hande Hocam Şekeriçemmm teşşekürler Biyoloji okumuş kadar oldum:).. Ve İlknur Hocam! Kimya netlerimi birebirler sayesinde arttırdık.) Teşşekürler Var Olun Sağ olunnn ! EEeeeee yeeter bu kadar maymunluk.... Gerçek dünyaya dönelimmm vınnnnnnnn diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder