25 Aralık 2009 Cuma

ZırtPırt İlişki.

Bana hiç evlenmeyecekmişim gibi geliyor dediğim zaman "ohooo böyle diyenler ilk önce gider" lafına sinir oluyorum ya.. Ben asla evlenmeyeceğim gibi bi laf etmiyorum büyük konuşmuyorum ama uzak geliyor diyorum "senide görüceeeeezzz" diyorlar ya boğazla abicim öyle diyenleri. Ben daha bir insanla sevgili olmaya bile dayanamazken ! Yani bana çok sıkıcı geliyor. Sanki üstümde bir yük varmış gibi. Mesela sevgili olmadan önce çook güzel ! Flört dönemimi deniyorsa artık ne haltsa harika yaa. Herkes özgür. Ama iş resmileşince sanki her hafta görüşmek zorundaymışsın gibi. Nedir bu yahu .. Her an mesajlaşmak nedir ? Her an birbirmizden neden haberdar olalım ki ? Bi git bi rahat beni diyorum ben bana böyle davranırlarsa. Ben özgürlükten ,rahatlıktan oluşmuş bir bünyeyim gelemiyorum yahu. Saçmalık ötesi gibi geliyor. Bir de evlilik.. Offff amaaaan yahu nasıl olabiliyor anlamıyorum.Bilmiyorum anlarmıyım da.. Daha yıllar var.. Eğer bir gün fikrimi değiştirirsem haberiniz olur dostlar.. Uza/k geliyor ! Çok!

2 yorum:

  1. belki aşık olursan belki çok seversen diyelim biz ne dersin.. :)

    YanıtlaSil
  2. evet belkide :) bakalımm artık zaman zaman :)

    YanıtlaSil