31 Aralık 2009 Perşembe

Eskisinden ne hayır gördük ki yenisine giriyoruz ?

Yeniyıla yalnız giriyorummmm. İyiyiyiyi. Nasıl girersen bütün sene öyle geçer laflarına inanmam ben. Geçen sene sevgilimle girdim 1hafta sonra ayrıldık:). Sizde inanmayın.
Annemler Manisa'ya gittiler dedemlerin yanına tatilden faydalancakmışlarmış. Bozuldum biraz bu duruma aslında ne biliyim işte takmadı kimse beni falan diye düşündüm. Sonrada şöyle düşündüm ben dışarıda arkadaşlarımla geçirseydimde aynı şey olucaktı o yüzden duruldum.
Dün canım o kadar sıkkındı ki.. Boş gözlerle etrafa bakıp çok şey anlatmaya çalışıyordum !! içimde çok büyük bi nefret var ya benim işte arada onu kusasım geliyor yapamıyorum o zaman öyle oluyorum. Neyin nesi bu nefret sonra bir anımda anlatırım. Pek sevmiyorum konuşmayı çünkü. Boğazımda bir şeyler düğümleniveriyor. Ve eksikleşiyorum. Aslında hep eksiklik var yüreğimde ama onsuzluğa çok alıştım . Öldürdüm içimde. Erkek arkadaş muhabbeti değil bu daha kötüsü ailevi mesele. Aman da aman. Anlatırım bir gün işte. Of anasını satıyım dersiniz. İşte böyle yaaaağğğni. Evimde ve yalnız giriyorum yeni yıla. Gidip alışveriş yapacağım. Güzel bi ziyafet çekeceğim kendime. Tıka basa yiyip. Tv'de zap yapmayı düşünüyorum. Nette gezinirim falan. Sıradan dan dan. Şu yeni yıl isteklerimide yazacağım keyifli bi vaktimde. Şimdilik BB.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder