22 Aralık 2009 Salı

Moon1

O kadar yorgunum ki.. Nedensiz böyle. Sabah dershaneye gideceğim ya bir türlü kalkasım gelmedi. Sanki üsümden kamyon geçmiş gibi. Bir de etüte kalınca tabi.. Anca eve gelebildim.. Hele o 35dk.lık yol yok mu hiç çekilmiyor. Allahtan mp3 denilen bir şey icat etmişlerde(ellerinden öpüyorum) takıyorum metalimi kulağıma off değmeyin keyfime. Fizik ve matematikle doldu bütün bünyem.Olsun ben sözel derslerde daha çok yoruluyorum inanın... Bugün bence en güzel akşam. Benim dizim var : "Bu kalp seni unutur mu ?" Yeaaaaahhh! Çok güzel be . Çok seviyorum . Oyuncular çok iyi. Mimikleri o kadar iyi kullanıyorlar ki.. Bakalım bu akşam neler olacak! Gerçi şöyle bir duyum aldım ama ne kadar doğrudur bilemeyeceğim. Bu dizinin senaristi akpliymiş ve askeriyeyi yıpratma politikasıyla yazıyormuş. Araştırdım ama bir şey bulamadım. Tek izlediğim dizi olma özelliğinide taşıyor. Sevmiyorum tv izlemeyi ben. Aptal kara kutu kendine bağlıyor çünkü. Beyaz show ve disko kralını çok severim ama tabi konuklarada bağlı biraz izlemem... Şimdi gidip dizi saatine kadar test çözme zamanıdır dostlar.. :'(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder