21 Aralık 2009 Pazartesi

Saw 6


Az önce izledim filmi. Abim sağolsun anında damlatmış dvd'yi güzel pc'mize =) Sinemada izlemek tabiki çok daha farklı,çok daha tatlı oluyor kabul ediyorum ama getirmiş artık izleyeyim dedim.

İyidi yaa.. Nolucak diye izledim.. Game over . Yani bitti mi şimdi testere ? 6. son muydu? Don't know.


Birde şunu düşündüm filmde. İnsanlar gerçekten hayatlarının değerini anlamak için ölümle burun burunamı gelmeliler ? Düşündüm.. Mesela benim yaklaşık 1 ay önce 20'lik dişim alındı ameliyatla! Bildiğiniz damağımı yarıp! oyup! dişi çıkardılar. Çünkü benim akıllı dişim çıkamadı!

Neyse işte ben tabi hiç yemek yiyemiyorum.. İlk saatler berbattı yaa. Ağzınızdaki o salyayı bile tükürmek yok!!! Offff.. Zordu. Tek çorba içebiliyordum. Ve.. İyileştiğimde Her yutabildiğim lokmanın tadını çıkarıyordum.. Şükretmeye başlamıştım .. İnsan bir şeyin değerini kaybetmeyince anlamıyor harbiden. Ama belki bunu değiştirebiliriz yahu.. En azından ben öyle yapmaya çalışıyorum.. Boktan şeyleri kafama taktığımda kendimden tiksiniyorum. Ulan millet kanser be kanser! diyorum kendime.. Senin düşündüğün şeye bak! diyorum.. Öyle ama.. İç sesim çok haklı.. Çook.!

1 yorum: