7 Ocak 2010 Perşembe

Anethema-Lost Control

Bu sözleri yazan kişi kendi isteğiyle akıl hastanesine yatırılmıştır.



Life.. has betrayed me once againhayat..
bana bir kez daha ihanet etti
I accept that some things will never change.
bazı şeylerin asla değişmeyeceğini kabul ediyorum
I've let your tiny minds magnify my agony
küçük aklına benim ızdırabımı büyütmesine izin verdim
and it's left me with a chemical dependency for sanity.
ve o beni kimyasal bir bağımlı akıl hastası olarak bıraktı
Yes, I am falling... how much longer 'till I hit the ground?
evet,ben düşüyorum...yere çarpana kadar ne kadar uzaklık var?
I can't tell you why I'm breaking down.
niye yıkıldığımı sana söyleyemem
Do you wonder why I prefer to be alone?
niye yalnız olmayı tercih ettiğimi merak ediyor musun?
Have I really lost control?ben gerçekten kontrolü kaybettim mi?
I'm coming to an end,bir sona geliyorum,
I've realized what I could have been.
ne olabileceğimi farkettim.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
uyuyamıyorum bu yüzden nefes alrım ve en cesur maskemin arkasında saklanırım
I admit I've lost control
kontrolü kaybettiğimi kabul ediyorum
Lost control...
kontrolü kaybettiğimi...

Duncan Patterson



2 yorum:

  1. Doktor sana tanı koyana kadar normalsindir zaten benim deyimimle =)
    Yazarın isimini ekliyebilirmisin rica etsem =)

    YanıtlaSil
  2. Duncan Patterson

    eklendi:)

    YanıtlaSil