14 Ocak 2010 Perşembe

Help

Annem sigara içtiğimi öğrendi ya.. Gözde alıştırdı sanıyor.Halbuki ben 2 senedir pöfürdetiyorum. Ne mantık! Sanki benim zevklerim yokmuş gibi. Beni hep Prenses kızlardan sandı zaten. Ama olmadım olmayacağım. Neyse işte Gözde alıştırdı sanıyor ya onunla görüşmeme hiç sıcak bakmıyor. Bende Gözde'nin görüşelim isteklerini bir şekilde atlatıyorum . Aslında atlatmıyorum etüt,birebir falan oluyor. Off ne yapacağım bilmiyorum ya. Gözde'yi çok seviyorum o benim canım. Annemle aramız kötü olduğundada her şey bombok oluyor. Ne yapacağım tanrımmmmmmmmm help me.

1 yorum:

  1. annen sigara içmiosa berbat bi durum kbllenmez kesinlikle.ben ilk basldgmda gidip kendm söylemiştm tabı yıne bı ton laf saydı ettı kustu knsmadı bı zmn vs ama snra dedmkı bak anne sen ıstesen de ıcıorm ıstemesen de en iisi gel sen buna karışma ve bende sigara içicem diye sürekli komşuya oraya buraya gitmiyim =)) şimdi kbllendi hatta bzn onunkisi bitiyo benden istio =)ama babam bilmio öğrnse yumusatma çabalrm onda yetersiz kalırdı eminim=)

    YanıtlaSil