31 Ocak 2010 Pazar

Buluşma:)

Bugün ilkokul arkadaşlarımla buluştum. Çok eğlendim çok güzeldi. Hepsini ayrı ayrı o kadar seviyorum ki :).. 20 kişi kadar toplandık bir curcunaki sormayın..Tabi içlerinden çok farklı olanlar var.. Mesela Can.. Adı gibi candır. Benim Can'ımdır.Kardeştir.Anasınıfından beri arkadaşım o benim . Gözümü açtığımda o vardı. Sık sık görüşürüz canımla.Bir sesi bir muhabeeti bir gülüşü yeter bana. Ailelerimizde tanışır.Çok sever annem Can'ı. Bu yaz Ayvalık'a onların yazlığına gittim. 4 Gün kaldım. O kadar eğlendim ki anlatamam. Ama çok kıskançtır Can çok.

Damla mesela.. Onunlada anasınıfından beri arkadaşız.Her şeyi birlikte yaşadık.Her şeyimizde aynıdır.Babalarımız yok,varda yok.Annelerimiz aynıdır . Kafa yapıları,düşünceleri.İkimizde esmer, ince, uzun. Üzüm üzüme baka baka hesabı.Yaşadığımız problemler.Canımdır oda benim.Çok değerlimdir.2Sene önce yazın Çandarlı'ya gitmiştik.Barda kavga çıkarmıştık.Of nasıl kaçtığımızı sormayın.Fenaydı:)Onunla çok eğlenceli ve tehlikeli işler yaparız hahaha :)


Gizem..Benim en yakın arkadaşlarımdan birisidir.1.sınıftan beri beraberiz.Çok severim o kadar ayrıdır ki yeri bende.Çok değerlimdir.Onunlada yemediğimiz bok kalmamıştır.Bir keresinde gülmekten altımıza kaçırmıştık hani o kadar :) Film izlmeyi çok severiz onunla. O beni sinir etmeye bayılır.Seri katillere karşı ilgisi çok.KArşı apartmanımızda oturuyor zaten.Severim işte ya. Kıymetlimdir.Beraber büyüdük sanki.Candır oda.


Özge var birde.. Oda 4.sınıftan beri arkadaşım.Çok tatlıdır.80'ler dinler.Entel giyinir çok güzeldir.Annem ona kırmızı Özge der. Bakır rengi saçları vardır.Onunla konserlere gidip yeni insanlarla tanışırız.Konserede gerek yok.Foça'ya gitmiştik bir keresinde 3 tane çocukla tanışmıştık . Günübirlik tabi öle arkadaş olduk ordada kaldı. Yoksa boku çıkardı.Alsancak çimlere gideriz. Otururz denize karşı konuş konuş konuş.. Candır oda candır. Canımdır.



Yasin vardır. Ben onun Dişi Kartal'ıyımdır. Çok sever beni. Çok delikanlı çocuktur.Hiç kırmaz beni ..Kıyamaz..her dediğimi yapar.Çok severim.Onunla aramızdaki en kuvvetli bağ BEŞİKTAŞIMIZDIR :) Oda kıymetlimdir canımdır:)


Hepsi sever beni hepsi el üstünde tutar. Her zaman yanımdadırlar.çok seviyorum sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder