6 Ocak 2010 Çarşamba

Moon evrim'i =D


Geçen gün eski fotoğraflarıma baktım. Bakmaz olaydım. Bu kadarda çirkin olamazmışım yahu. Sivilcelerim ve diş tellerim. Tanrıımmmm beni öyle nasıl dışarı salıyorlarmış acaba. Anneme gösteriyorum aaaaa öyle demek her yaşın ayrı güzel diyebiliyor. Şaşırıyorum. Abimle bakıyoruz ona zaten gösterir göstermez gülmeye başladı ve gözlerinden yaş geldi .Hani anlayın o kadar felaket bir durumdaymışım.Sivilcelerim yüzünden gözüm ve dudaklarım dışında bi yerim görünmüyordu yüzümde.Doktora gidiyorum krem verip yolluyor. yok olmucak böyle dedim özele gittim.Roaccutane diye bir hap önerdi bana ALLAH RAZI OLSUN. şimdi yüzüm bebek gibi. Çünkü benim sivilceler derinin üstünde değil altından çıkıyormuş. Tedavi 6ay sürdü çok zordu.Her ay kan tahlileri yapılıp verilirdi ilaç. Çünkü vücuda A vitamini yüklemesi yapıp her yerini kurutuyor. Cildim hep gergin oluyordu. Dudaklarım çatlıyordu. Güneş yasak. Özel şampuanlar ona özel kremler. Ooof ooff valla zordu ama değdi. Diş tellerimde cabası. Onun tedaviside 1 yıl sürü allahtan çünkü doktor tanıdıktı önceden önceden aldı hep beni. Şimdi ikiside çok daha iyi. İnş. sivilceler bir daha tekrarlamazda roacutanne kullanmak zorunda kalmam. Hep böyle kalsıııınnnnn..... :)
.
Neyse
Yaaa işte böyle 1sene önce ben değilmişim sanki yahu. Mutasyon,evrim vs vs her şey denirmiş buna. Bakıp bakıp gülüyorum. =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder