10 Ocak 2010 Pazar

Hiç...

Sıcacık erkekler olur ya kışın bile elleri çok sıcaktır hani işte öyle birine sımsıkı sarılmaya ihtiyacım var. Baba'nında elleri sıcaktı. Huzurlu olurdum yanında. İşte öyle huzurlu olmayalı çok oldu. Hiç birinin kollarında öyle olmadım bir daha. Bundan sonrada olamam diye çok korkuyorum açıkcası. Denemeyede korkuyorum. Tek başınalık daha iyi. Birine kendini en baştan anlatmak çok yorucu geliyor bana. Baba'nın yok oluşundan sonra hayatıma giren hiç bir erkeğe güvenmedim ben. Yapamıyorum. Sevemiyorum. Etkileniyorum ama sonra uçup gidiyor. Huzur vermiyor. Takmak istemediğim fazlalık bir toka gibi. Hayatımdan çıkarınca rahatlıyorum... Olmuyor işte hiç bir türlü. Sıcacık erkekler olur ya kışın bile elleri çok sıcaktır hani işte öyle birine sımsıkı sarılmaya ihtiyacım var. Baba'nında elleri sıcaktı. Hep sıcacıktı.

2 yorum:

  1. Bunu yaşıyacaksın eminim. Hiç bir erkeği babanın yerine koymaya çalışma hep üzülen taraf olursun ve karşında ki bunu hissedebilecek biriyse üzen tarafta sen olursun.

    YanıtlaSil
  2. Haklısın da işte.. Üzülmekten korkmamayı öğrenmem lazım .. olur heralde yaa .. bakalım..

    YanıtlaSil