14 Ocak 2010 Perşembe

Karşımda Müjdat Gezen :)


Dün Alsancaktaydım. Kıbrıs Şehitlerinden çıktım işte yürüyorum. Karşımdan bir adam geliyor böyle beyaz saçlı yaşlı. Allahım tanuyorum bir yerden ama nereden. Düşünüyorum falan. Dannnkk etti. Müjdat Gezen ! O böyle bana doğru geliyordu. Ben görünce güldüm oda güldü. Merhaba nasılsınız? dedim . O'da iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın? dedi. İyim sağolun dedim. O'da İzmir'in insanları gerçekten çok seviyorum. Özelliklede gençlerini. Çok farklısınız. Sizi görüdükçe gençleşiyorum dedi. Bende böle kemküm güldüm. Bizde sizi seviyoruz inanın dedim .O'da teşekkür ederim görüşmek üzere dedi. Hoşçakalın dedim ve yürüdü gitti..Sanat Merkezi açtı buraya o yüzden İzmir'deydi sanırım. Ünlü birini görünce ben merhaba demeden duramıyorum yahu.Sarp Apak'ı,Tamer Karadağlı'yı gördüğümdede böyle olmuştu. İlla fotoğraf çektirmek gerekmiyor yani. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder