4 Ocak 2010 Pazartesi

İstanbul Ve Öğretmenlik!

Her şey İstanbul için. Ve her şey öğretmenlik için. Şu çalışmaya ayırdığım lanet saatler , çözdüğüm her soru, beynimi kemiren formüller,anasını sattığımının fiziki,geberesice testler, uyumadığım saatler,içime dolan düşünceler,patlamaya hazır sıkıntılarım.. Her şey İstanbul'da Okuyup Öğretmen olabilmek için.İzmir ayrı bi aşk bende . Ama İstanbul'da okumak istiyorum işte kabuğunu kırmak gibi.Dolu dolu geliyor bana orası. evet zor yaşamak çok zor maddi manevi ama... İstiyorum o kadar.

4 yorum:

  1. "Eğer bir insan onu rüyasında görmeseydi, başka bir insan onun yapılabileceğine inanmasaydı, bir başkası da onun yapılmasını istemeseydi, göklere değecek birşey yapılamazdı."
    Hayallerinin peşinde koş İstanbul maddi olarak zor olsada gelir de bir o kadar yüksek pek kafana takma hayatında keşke olmasın yeter ki =)

    YanıtlaSil
  2. inşallah tüm dileklerin yerine gelir de rüya kentine kavuşursun,iyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim çokk.. :)

    YanıtlaSil
  4. bir istanbul sevdalısı daha gördüm :) ben de ben de! beraber gidelim ben de test kitaplarına baktıkça istanbul u görüyorum =)=)

    YanıtlaSil