11 Ocak 2010 Pazartesi

Anıl kardeş ! :)


Anıl diye bir arkadaşım var. Biz 5 seneden beri tanışıyoruz. Liseden. Benden bir yaş büyük. Öyle çok ööööyle çok seviyorum ki onu. Abim gibidir benim. A desem nıl'ını beklemez yanıma koşar. Hep yanımda oldu bugüne kadar. Hep destek oldu bana. Bende hep onun yanındaydım en kötü gününde. Çok seviyorum Anıl'ımı ben. Çok değerli çok.Az önce aradı konuştuk. Söyledim işte evde durumlar kötü annemle konuşmuyoruz diye.Geliyim mi konuşayım istersen ben dedi.Off kıyamam yaa işte böyle bir çocuk. Annemide çok sever. Annemde onu. Çok iyidir Anıl işte. En güvendiğim erkek arkadaşımdır.Hep böyle ona ihtiyacım olduğunda arar.Benim üzülmeme dayanamaz hiç. Erkek arkadaşlarım da tanışır hep. Bu iyi bu kötü bu şöyle bu böyle hemen etiketler ama hep kötü anlamda değil. Sevmişti bitanesini. Ben onun kız arakadaşını hiç ona yakıştırmıyorum. Ama o mutlu gerisi boş. Anıl hiç çıkma hayatımdan bitanecik kardeşim bitanecik abişim bitanecik kara kartalım benim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder