24 Ocak 2010 Pazar

Yaratıcı Bloger.

Sevgili Dark Butterfly beni ödüllendirmiş çok teşekkür ederim:) Biraz geç gördüm giremedim nete bir türlü.Bende 7 özelliğimi sıralayacağım ama bu 7 kişiyi ödüllendirmek meselesine girmek istemiyorum hiç. Seçemem ki :) Kıssadan hisse 7 madde.

1-Metal-rock yabancı dinlememe rağmen her ortama ayak uydurabilirim. Ve her pop şarkıyı ezbere bilirim. Bu nerede geliyor diye soracak olursanız. Abimden ve ağır club dinleyen yakın arkadaşlarımdan. Saygı duyarım.Fasılada giderim,sıra gecesinede giderim,dıptıs dıptıs kopmayada giderim. O an ne yapıyorsam en iyi şekilde yaparım tadınıda çıkarırım:)

2-Bir erkek arkadaşım bana sen benim her şey imsin demişti. Ben ondan çok soğudum öyle diyince. Bunuda ona söyledim.Kavga ettik ve ayrıldık. Yani çoğu kızın hoşuna giden şey benim hoşuma gitmemişti.Ezik gelmişti. Napabilirim.

3-Arkadaşlarım hep beni asi,deli,neşeli,yerinde duramayan olarak tanımlarken,Annem beni surat asar herşeye diye tanımlar. Çok tezat.

4-Mesela yolda gidiyorum ayağımı ayakkabı vurdu.Çıkartıp yürümem asla. Aman karizmam yıkılır değildir benim burdaki olayım. Acımasaydı banane! dir. Evet gariptir. Ama vurmasaydı banane.

5-Herhangi bir arkadaş çevremle ya da ailemle bir araya geldiysek ne bileyim yılbaşıdır bayramdır. Mutlaka bir müzik açılır ve ben dans ederim. Gelenek bu sanki. Eğleniyorlar ama napabilirim :D Şebeklik yapmayı çok severim :)

6-Yanımda biri varken ağlayamıyorum.Ama bana Atatürk'le ilgili bir şey izlet.Yanımda 10.000 kişide olsa fark etmez dökülürüm.

7-Acayip bir enerjim vardır. İstediğim her şey olur. Birini görmek isteyeyim o gün görürüm karşılaşırız. Bir çocukla tanışmak isteyeyim. Öyle bir arkadaş ortamı olur ki içinde oda olur tanışırız.Sanırım çakralarım fazlasıyla açık. Evrene enerji göndermekte hiç zorlanmıyorum:)

3 yorum:

  1. 1. maddeye ben de uyuyorum yaa=) bir de 4. maddeye çok güldüm moon =))

    YanıtlaSil
  2. ama 1. maddenin olması lazım dimi ama herşeyin tadını çıkarmak lazım :)

    Öyle inatlarım var işte ya.. canımın acısınıda unutyorum öyle diyince ama onu bir tek diş ağrısında yapamadım:)

    tşk ederim dark butterfly :)

    YanıtlaSil
  3. 1ci maddeye ben de katılıyorum : )
    herşeyin tadını çıkarmak lazım

    YanıtlaSil